اخبار بازی

اطلاعاتی جدید از Red Dead Online

اطلاعاتی جدید از Red Dead Online

وی جی مگ: در حالی که Red Dead Redemption 2 عرضه شده و گیمرها مشغول تجربه آن هستند با این حال درصد زیادی هم‌چنان چشم انتظار بخش آنلاین آن بوده که در هنگام عرضه در بازی در دسترس نبوده و Rockstar نیز تاکنون جزئیات زیادی درباره آن به اشتراک نگذاشته است. اکنون باز هم اطلاعاتی جدید از Red Dead Online لو رفته است.

به گزارش وی جی مگ، پیش از این جزئیات زیادی از بخش آنلاین به واسطه اپلیکیشن موبایلی بازی تحت عنوان Companion App استخراج شده بوده که از جمله آن‌ها می‌توان به وجود نسخه PC و هم‌چنین بازگشت دوباره قابلیت Rockstar Editor اشاره کرد. به لطف وبسایت RockstarIntel اطلاعاتی جدید از Red Dead Online منتشر شده که بیان می‌دارد در بخش آنلاین عنوان Red Dead Redemption 2 می‌توانید همانند Grand Theft Auto 5 دارایی‌های مختلفی را خریداری کنید. اگرچه جزئیاتی بیشتری از این مورد به بیرون درز پیدا نکرده اما می‌توان تصور کرد گزینه‌های این قابلیت از زمین‌های زراعی تا مخفیگاه‌های بزرگ برای گروه‌تان را در بر بگیرد.

دومین نکته بدین شرح است که وسایل نقلیه از اسب گرفته، انواع و اقسام واگن‌ها تا کالسکه‌های کوچک در اختیار پلیر قرار می‌گیرد. لازم به یادآوری است این تمامی وسایل نقلیه‌ای که پلیر می‌تواند استفاده کند نبوده و می‌توان انتظار داشت حتی قابلیت خرید قطار نیز در دسترس پلیر قرار بگیرد. آخرین نکته نیز از فعالیت‌های جانبی پلیر در بازی سخن می‌گوید. علاوه‌بر ماموریت‌های مختلف حالت‌هایی هم‌چون Deathmatch، Survival، حالت Capture Mode، بخش Last Team Standing، مسابقات اسب‌سواری و چتربازی در بازی وجود خواهند داشت.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

1 × چهار =