اخبار بازی

Phil Spencer: ما هر تعداد نسخه Xone را که بسازیم، می فروشیم

Phil Spencer: ما هر تعداد نسخه Xone را که بسازیم، می فروشیم 1

جناب فیل اسپنسر، همیشه درباره اکس باکس جدید بسیار دلگرم و مطمئن بوده و دیروز در پادکستی در IGN اشاره به این کرد که بعد از عرضه این کنسول تمام واحدهایی که تا به حال ساخته شده است، به فروش خواهند رفت.

وقتی به اعداد و ارقام پیش خرید مان و بازتاب خرده فروشان و مردم می نگرم، اگر چشم بد به دور باشد، تمام نسخه های کنسولی که تا به حال ساختیم، به فروش خواهد رفت

آقای اسپنسر همچنین بر این عقیده است که رقابت اصلی در تعطیلات امسال نخواهد بود بلکه در تعطیلات سال 2015 و 2016 خواهد بود. زمانی که سخت افزار های بیشتری در بازار باشند و مایکروسافت تعداد زیادی از عناوین جدید را برای این کنسول منتشر می کند.

از نظر من رقابت اصلی در تعیلات سال بعد و بعد از آن در می گیرد.

حال ممکن است بپرسید تعطیلات سال 2016 چه ربطی به فروش دارد؟ جواب اینجاست که در این برهه زمانی سخت افزارهای جدید به بازار عرضه می شود و نسخه های جدید فرنچایزها عرضه خواهند شد. مطمئنا این برهه زمانی، بسیار عالی خواهد بود.

هم اکنون ما بر روی لانچ کنسول تمرکز کرده ایم. پس از آن بر تعطیلات سال بعد تمرکز خواهیم کرد زیرا من احساس خوبی درباره آمار بازی های سال بعد دارم. IP های انحصاری، نسخه های جدید بازی ها، ادامه ای بر برخی بازی های کوچک و بزرگ و… وقتی از لانچ رد شدیم مردم احساس خوبی درباره چیزهایی که ما منتشر می کنیم خواهند داشت.

نیما هاشمی

نیما هاشمی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هفده − 9 =