اخبار بازی

فروش نسخه فیزیکی Call of Duty به پایین‌تر میزان خود در 11 سال اخیر رسید

فروش نسخه فیزیکی Call of Duty به پایین‌تر میزان خود در 11 سال اخیر رسید

وی جی مگ: در شرایطی که امروز خبر دادیم فروش دیجیتال Call of Duty Black Ops 4 رکورد تاریخ Acitivision را شکسته اما با نگاهی به جدول فروش بریتانیا در این هفته متوجه می‌شویم که فروش نسخه فیزیکی Call of Duty‌ به پایین‌تر میزان خود در 11 سال اخیر رسیده.

به گزارش وی جی مگ، آمار منتشر شده حاکی از افت 50 درصدی فروش نسخه فیزیکی Call of Duty جدید نسبت به نسخه سال گذشته یعنی Call of Duty WW2 دارد. وضعیت فروش نسخه فیزیکی Call of Duty Black Ops 4 و به طور کلی این مجموعه از زمان عرضه Call of Duty 4 در سال 2007 تا این حد پایین نبوده.

با در نظر گرفتن فروش نسخه فیزیکی به تنهایی متوجه می‌شویم که بعد از FIFA 19، بازی Call of Duty Black Ops 4 از این نظر بهترین فروش را در سال 2018 به خود اختصاص داده. این وضعیت در شرایطی رخ داده که آخرین قسمت Call of Duty نسبت به نسخه‌های پیشین این مجموعه از حالت معمول کمی زودتر روانه بازار شده.

از آمار فروش نسخه‌های فیزیکی Call of Duty Black Ops 4 در بریتانیا 58 درصد به PS4 و 41 درصد به Xbox One اختصاص داشته. در ادامه می‌توانید جدول 10 بازی پرفروش هفته اخیر بریتانیا را مشاهده کنید که با صدرنشینی Call of Duty Black Ops 4 و سقوط FIFA 19 به رتبه دوم همراه شده.

Last Week This Week Title
New Entry 1 Call of Duty: Black Ops IIII
1 2 FIFA 19
2 3 Assassin’s Creed Odyssey
New Entry 4 WWE 2K19
3 5 Forza Horizon 4
4 6 Spider-Man
5 7 Super Mario Party
8 8 Crash Bandicoot N.Sane Trilogy
6 9 Shadow of the Tomb Raider
11 10 Mario Kart 8: Deluxe
محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

15 − دوازده =