E3 2013 اخبار بازی

Plants vs Zombies 2 یا Garden Warfare

Plants vs Zombies 2 یا Garden Warfare 1

اخیرا یک وبسایت خبری ، تصویری از لابی اصلی محل برگزاری نمایشگاه E3 منتشر کرده که علاوه بر جذابیت های خود بسیار شک بر انگیز نیز هست . همان طور که در تصویر پایین مشاهده می کنید در زیر عبارت Plants vs Zombies شاهد واژه ی Garden Warfare هستیم این بدان معناست که نام نسخه ی بعدی این بازی جذاب بر خلاف تصورات گذشته Garden Warfare خواهد بود . البته پیش از این به هیچ وجه به این نام اشاره نشده بود و در آخرین تریلری هم که از بازی منتشر شده ، شما شاهد عبارت Plants vs Zombies 2 بودید . حال با این تفاسیر معلوم نیست که آیا این نیز یکی دیگر از فعالیت های EA برای جلب توجه به سوی این بازیست و یا این که ممکن است امسال شاهد چند عنوان با نام PvZ باشیم ؟! در هر صورت هر چه که باشد این نام ما را به شدت به یاد سری بازی COD : Modern Warfare می اندازد !

Garden Warfare

محمد حسین باجلان

محمد حسین باجلان

3 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

1 × چهار =

  • همونطور که از اسم نسخه ی دوم این بازی یعنی It’s About Time معلومه همون آقای یوویدودبلو ( همون قابلمه به سر ) به زمان سفر می کنه و در هر زمان وارد یکی از بازی ها میشه!
    احتمالاً بازی هایی که این آقا با سفر در زمان تجربه می کنه با توجه به عکس بازی هایی که تا بحال منتشر کرده COD، MOH، ME و …. خواهد بود.