اخبار بازی

استودیو PlatinumGames روی سه بازی برای Nintendo Switch کار می‌کند ؟

استودیو PlatinumGames روی سه بازی برای Nintendo Switch کار می‌کند ؟ 1

وی جی مگ: شایعه جدیدی برای یکی از تولیدکننده‌های مطرح ژاپن مطرح شده که توضیح می‌دهد استودیو PlatinumGames روی سه بازی برای Nintendo Switch کار می‌کند. استودیویی که در سال 2007 کار خود را شروع کرد و این روزها شاید شرایط سختی را پشت سر بگذارد.

به گزارش وی جی مگ، اطلاعات منتشر شده توسط یکی از منابع نزدیک به نینتندو به این نکته اشاره کرد که PlatinumGames روی سه بازی برای Nintendo Switch کار می‌کند که یکی از آنها بازی Bayonetta 3 است. اثری که سال گذشته در جریان مراسم The Game Awards برای اولین‌بار معرفی شد.

شایعه مورد نظر به این موضوع نیز اشاره دارد که هیدکی کامیا روی هر سه پروژه نظارت دارد و دو اثر از این سه بازی که یکی از آنها Bayonetta 3 است در سال 2019 منتشر می‌شوند. ابتدای امسال بود که آتسوشی اینابا و هیدکی کامیا درباره بازی The Wonderful 101 صحبت کرده و از ایده عرضه این اثر برای Nintendo Switch رونمایی کردند. حالا بعید نیست که بعد از مذاکراتی جدید در نهایت نینتندو این بازی که اولین‌بار برای Wii U منتشر شده بود را به پلتفرم جدید خود بازگرداند.

از سوی دیگری می‌توان به علاقه اینابا برای ساخت بازی جدید توجه کرد که احتمالا به واسطه وضعیت مالی استودیو اثری AAA نخواهد بود.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

شش − 3 =