اخبار بازی

پیش‌بینی کارشناس‌ها از میزان فروش کنسول PlayStation Classic

پیش‌بینی کارشناس‌ها از میزان فروش کنسول PlayStation Classic 1

وی جی مگ: چندی پیش سونی به صورت رسمی از کنسول Playstation Classic رونمایی کرد و حالا بسیاری از گیمرها در انتظار عرضه آن هستند تا با پرداخت مبلغی 100 دلاری بار دیگر فرصت تجربه تعدادی از بهترین بازی‌های اولین کنسول شرکت ژاپنی را به دست آورند.

به گزارش وی جی مگ، در همان خبر ابتدایی توضیح داده که شد که کنسول Playstation Classic همراه با 20 بازی PS1 در بسته‌ای مشابه با کاری که نینتندو برای NES و SNES انجام داد در دسترس قرار می‌گیرد و حالا مایکل پکتر یکی از مشهورترین کارشناس‌های صنعت بازی پیش‌بینی خود از وضعیت فروش این پلتفرم را اعلام کرده.

پکتر اعتقاد دارد که اگر سونی در زمینه میزان تولید کمبودی را به وجود نیاورد، کنسول Playstation Classic موفق به فروش چند میلیون دستگاهی می‌شود. در حال حاضر پشتیبانی بسیاری از سخت افزار پلتفرم‌های کلاسیک نینتندو انجام می‌شود و احتمالا سونی نیز رویکردی مشابه را پیش می‌گیرد.

مایکل پکتر اعتقاد دارد که فروش اولیه کنسول Playstation Classic چیزی در حدود یک تا دو میلیون دستگاه است و سونی می‌تواند این آمار را با پشتیبانی سخت‌افزاری مناسب تا 3 میلیون دستگاه افزایش دهد. پکتر همچنین توضیح داده که فروش کنسول Playstation Classic روی وضعیت PS4 در بازارهای جهانی تاثیری ندارد و خریداران این کنسول قدیمی مطمئنا پیش‌تر کنسول PS4 نیز تهیه کرده‌اند.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهار × 1 =