اخبار بازی

کنترلر PS5 از صفحه لمسی پشتیبانی می‌کند

کنترلر PS5 از صفحه لمسی پشتیبانی می‌کند

وی جی مگ: به نظر می‌رسد کنترلر PS5 از صفحه لمسی پشتیبانی می‌کند. زیرا شرکت سونی در ماه اکتبر به‌روزرسانی برای یک حق اختراع به ثبت رسانده که به یک کنترلر جدید با صفحه لمسی اشاره می‌کند.

به گزارش وی جی مگ، این امتیاز در اداره ثبت اختراع ایالت متحده آمریکا به ثبت رسیده و شامل اطلاعات زیادی در رابطه با تکنولوژی است که شرکت سونی در نظر دارد تا از آن استفاده کند. این ثبت اختراع حاوی اطلاعات بسیار فنی بوده با این حال کاربری از وبسایت Reddit متوجه شده که این اطلاعات به یک صفحه لمسی مربوط می‌شود. این جزئیات به قابلیت‌های اساسی یک کنترلر و به طور ویژه به قسمت صفحه لمسی آن اشاره می‌کند و نشان می‌دهد بخش توسعه و تحقیق شرکت سونی چه ایده‌ای برای کنترلر کنسول نسل بعدی خود دارد.

ثبت اختراع ذکر شده این کنترلر جدید را درست به مانند کنترلر کنسول PS4 یعنی DualShock 4 توصیف می‌کند و می‌تواند نسخه جدیدی از همین کنترلر با صفحه لمسی باشد. لازم به ذکر است این ثبت اختراع می‌تواند به‌روزرسانی برای کنترلر Playstation فعلی باشد با این حال اضافه شدن قابلیت‌های جدید اشاره شده در ثبت اختراع مذکور امری است که باید به آن توجه کرد. پشتیبانی کنترلر PS5 از صفحه لمسی دور از انتظار نبوده اما تا زمان انتشار اطلاعات رسمی از سوی سونی بهتر است منتظر بمانیم.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

9 − شش =