اخبار بازی

با بازی PS4 محبوب بازیساز‌های سونی آشنا شوید

با بازی PS4 محبوب بازیساز‌های سونی آشنا شوید

وی جی مگ: روز گذشته مصادف با پنجمین سالگرد کنسول PS4 است. به همین مناسب شرکت سونی به سراغ چهره‌ها و توسعه‌دهندگان مطرح‌ خود رفته تا نظر آن‌ها را در خصوص بازی‌های مورد علاقه‌شان روی این کنسول جویا شود. در ادامه با عناوین PS4 محبوب بازیساز‌های سونی آشنا خواهید شد.

به گزارش وی جی مگ، از جمله چهره‌های حاضر در این رویداد می‌توان به شوهی یوشیدا و شان لیدن از مدیران سونی و هم‌چنین توسعه‌دهندگان استودیو‌های فرست پارتی نظیر نیل دراکمن، کوری بارلوگ، هرمن هالست و مواردی دیگر اشاره کرد. PlayStation Blog مجموعا از 23 شخص در مورد سه بازی مورد علاقه‌شان روی کنسول PS4 در مدت زمان پنج سالی که از انتشار آن می‌گذرد سوال کرد.

همان‌طور که می‌توانید حدس بزنید عناوینی هم‌چون Uncharted 4، Horizon Zero Dawn و Shadow of the Colossus در اکثر لیست عناوین PS4 محبوب بازیساز‌های سونی به چشم می‌خوردند. با این حال ساخته موفق و شاهکار استودیو سانتا مونیکا یعنی God of War بیش از هر عنوان دیگر در میان لیست توسعه‌دهندگان سونی قرار گرفت. از میان 23 نفری که نظرات خود را اعلام کردند God of War در میان 13 مورد آن‌ها دیده می‌شود. Spider-Man و Bloodborne هم از دیگر موارد اشاره شده بودند.

بازی‌های مورد علاقه شما از هنگام عرضه کنسول PS4 تاکنون چه عناوینی هستند ؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

3 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

4 − 3 =