اخبار بازی

ثبت رکورد بیشترین تروفی پلاتینیوم در گینس

ثبت رکورد بیشترین تروفی پلاتینیوم در گینس

وی جی مگ: امروز گینس به عنوان معتبرترین مرجع ثبت رکوردهای مختلف، رکورد بیشترین تروفی پلاتینیوم را برای یکی از کاربرهای Playstation با 1691 تروفی پلاتینیوم به ثبت رساند. کاربر Hakoom که با نام واقعی Hakam Karim شناخته می‌شود توانسته این رکورد را به نام خود ثبت کند.

به گزارش وی جی مگ، گینس در بیانیه رسمی خود اعلام کرده که Hakam Karim گیمر بحرینی توانسته رکورد بیشترین تروفی پلاتینیوم را بعد از 10 سال به نام خود ثبت کند. جالب است بدانید که گینس این رکورد را برای 1691 تروفی پلاتینیوم ثبت کرده اما Hakoom در حال حاضر رکورد خود را به 1717 تروفی افزایش داده.

از سوی دیگر باید این مسئله را نیز در نظر گرفت که کاربر Roughdawg4 با در اختیار داشتن 1711 تروفی پلاتینیوم در تعقیب Hakoom است. از جمله دیگر آماری که این گیمر بحرینی موفق به ثبت آنها شده کسب مجموعا 70.120 تروفی است. با این حال گینس برای ثبت رکورد تنها به تروفی‌های پلاتینیوم نگاه می‌کند. در همین راستا باید به این نکته نیز اشاره کرد که Roughdawg4 مجموعا چیزی حدود هزار تروفی کمتر از Hakoom آزاد کرده.

با ثبت چنین رکوردی در گینس حالا بسیاری از کاربرها درباره روش‌های Hakoom سوال کرده‌اند که این گیمر نیز در پاسخ به آنها توضیح داده که او برای به دست آوردن چنین رکوردی به صورت همزمان روی بازی پلتفرم‌های مختلف سونی کار می‌کند که مجموعا 10 سال به صورت متوسط روزی 10 تا 20 ساعت را برای رسیدن به رکورد گینس زمان اختصاص داده.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

2 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

20 − 13 =

  • ایشون احیانا از کجا پول خرید این همه بازی رو میورد
    چون اینجوری که ابن پیش رفته نه وقت کارکردن داشته نه وقت غذا خوردن

  • به معناي واقعي ايشون احمق هست
    يادم به ١٠٠ درجه افتاد كه اقا ميثم ميگه اوشگول كسيه كه بيشتر از ٣ ساعت بازي كنه