اخبار بازی

تبدیل PlayStation VR به پرفروش‌ترین هدست واقعیت مجازی سال

تبدیل PlayStation VR به پرفروش‌ترین هدست واقعیت مجازی سال

وی جی مگ: هرچند شرایط آنطور که بسیاری انتظار داشتند پیش نرفت اما فعلا سونی پشتیبانی خود از واقعیت مجازی را متوقف نکرده و بازی Astro Bot یکی از بهترین نمونه‌های این موضوع است. اثری با کیفیت که توجه‌ها را به واقعیت مجازی افزایش داد.

به گزارش وی جی مگ، امروز موسسه تحلیلی SuperData با انتشار توئیتی اعلام کرد که PlayStation VR به پرفروش‌ترین هدست واقعیت مجازی سال تبدیل شده. هدستی که در سال 2018 مجموعا فروشی 1.3 میلیونی را تجربه کرده. با توجه به این آمار مشخص شد که فعلا واقعیت مجازی روی PC توان رقابت با سونی و PS4 را ندارد.

اطلاعات به دست آمده نشان می‌دهد که دومین هدست واقعیت مجازی پرفروش امسال Oculus Go است که فروشی 1.1 میلیون دستگاهی را تجربه کرده. در رتبه سوم نیز هدست واقعیت مجازی سامسونگ یعنی Gear VR با فروش 600 هزار دستگاه قرار گرفته.

با وجود تبدیل PlayStation VR به پرفروش‌ترین هدست واقعیت مجازی سال اما با نگاهی به آمار فروش آن متوجه می‌شویم که فعلا بازار واقعیت مجازی بسیار کوچک‌تر از چیزی است که بسیاری انتظارش را داشتند. بازاری که صدرنشین آن حتی به فروش یک بازی با مخاطب نه چندان زیاد نیز دست پیدا نمی‌کند.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

نوزده − 7 =