اخبار بازی

نظر شاهزاده بریتانیا درباره بازی Fortnite

نظر شاهزاده بریتانیا درباره بازی Fortnite

وی جی مگ: شاهزاده بریتانیا درباره بازی Fortnite اظهارنظر کرده و برخلاف بسیاری از مخاطبین دیگر به تمجید ساخته Epic Games نپرداخته است. شاهزاده هری معتقد است کودکان نباید بازی Fortnite را تجربه نمایند.

به گزارش وی جی مگ، براساس اطلاعات منتشر شده توسط وبسایت People، شاهزاده هری از مدرسه Sussex بازدید داشته و در این حین تعدادی از کودکان از ایشان پرسیدند که آیا تاکنون Fortnite را تجربه کرده است ؟ شکی وجود ندارد این کودکان می‌خواستند با مقام اشرافی خود به شیوه خود ارتباط برقرار کنند اما پس از این که شاهزاده هری متوجه شد والدین به کودکان اجازه می‌دهند تا Fortnite را تجربه کنند از این مسئله ابراز تاسف کرد. شاهزاده بریتانیا درباره بازی Fortnite اظهار کرد که والدین نباید اجازه تجربه این بازی را به کودکان خود بدهند.

ایشان با مخاطب قرار دادن مسئولان رسمی مدرسه از این مسئله ابراز نگرانی کرد که کودکان نباید بدون اجازه و یا تا قبل از زمان مقرر به تجربه Fortnite بپردازند و می‌توان حدس زد این نگرانی‌ها به دلیل ذات خشنی است که ساخته بتل رویال Epic Games دارد. در حالی که Fortnite از طراحی بصری شاد و رنگارنگی بهره برده و خون و خشونتی در آن دیده نمی‌شود با این حال مخاطبین برای برنده شدن در این بازی باید سعی کنند با استفاده از سلاح‌ها و مواد انفجاری تعدادی از رقیبان خود را از میدان بازی بیرون کنند.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

4 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

5 + دوازده =

  • واقعا که. شاهزاده بریتانیا کیه دیگه؟منبع خبر comicbook.comه.بریزیم تو سایت اسپم بارون کنیم.شاهزاده بریتانیا خر کی باشه.برو بابا.عشق است فورتنایت.اصن تا حالا بازی کرده که نظرم میده.مسخره. :no: :no: :no: :no: :no:

  • خداوکیلی خبر کار کردنو 😮
    شاهزاده بریتانیا! گیم! ب معنای واقعی کلمه به کتف چپم نظر شاهزاده انگلیس درباره فورتنایت