اخبار بازی

اولین تصاویر گیم‌پلی از بازی The Quiet Man

تصاویر گیم‌پلی از بازی The Quiet Man

وی جی مگ: در E3 سال 2018 شرکت Square Enix بازی The Quiet Man معرفی کرد و امروز چند تصویرجدید از گیم‌پلی این بازی منتشر کرده است. در این تصاویر محیط بازی و مبارزه‌های آن به نمایش در آمده است.

به گزارش وجی مگ، دو تصویر وجود دارد که به داستان بازی اشاره می‌کند. این‌ها تصاویر یک نامه هستند که مهر یک پرنده روی آن خورده است. البته چیز زیادی از آن مشخص نیست. این دو تصویر را می‌توانید در زیر مشاهده کنید:

در متن نوشته شده که که یک پرنده ماده در تله افتاده و در قفسی زندانی شده که یک ببر نگهبان پرنده است. البته یک پرنده دیگر وجود دارد که نمی‌تواند بشنود. اگر به تصاویر نگاه کنیم می‌بینیم که با سه کارکتر بازی ‌همخوانی دارد. حتی تصاویر با قفس ذکر شده در متن نیز همخوانی دارد. اطلاعاتی در مورد نام کارکترها نیز وجود دارد. نام شخصیت اصلی Dane است و آن خانوم نامش Lala است.مردی که ماسک بر روی صورتش دارد فقط با نام Mask شناخته می‌شود. مردی که کت به تن کرده Lieutnant Ash است. مردی که کت و شلوار پوشیده و از کراوت استفاده می‌کند Taye است و دو گنگستر دیگر Marcelo و Peter هستند. The Quiet Man قرار است برای دو پلتفرم PC و PS4 منتشر شود ولی تاریخ عرضه آن مشخص نیست. در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید:

 

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهار × سه =