اخبار بازی

هنوز تکلیف بازی Rage 2 برای Nintendo Switch مشخص نیست

بازی Rage 2 برای Nintendo Switch

وی جی مگ: شرکت Bethesda یکی از شرکت‌هایی است که به خوبی از کنسول Nintendo Switch حمایت می‌کند. با انتشار بازی‌های Doom، Wolfenstein 2 و بازی Doom Eternal که برای عرضه روی این کنسول تائید شده، Bethesda حمایت خود را از این کنسول نشان داده است. حال نوبت به بازی مورد انتظار Rage 2 می‌رسد که برای این کنسول تائید نشده است.

به گزارش وی جی مگ، کاگردان استودیو id Software یعنی Tim Willits به این موضوع اشاره کرد که توسعه دهندگان بازی هنوز چیزی در این مورد نمی‌دانند چرا که فقط روی سه پلتفرم اصلی تمرکز کرده‌اند.

در صحبتی که با Pete Hines معاون ارشد بازریابی و ارتباطات Bethesda شد، او اطلاعات بیشتری در این مورد دارد. «ما در مورد این بازی صحبت کرده‌ایم ولی موتور گرافیکی این بازی کاملا متفاوت است. نکته مثبت بازی‌های Doom، Wolfenstein 2 و Doom Eternal برای کنسول Switch موتور گرافیکی آن‌ها است که با این کنسول سازگار است ولی بازی Rage 2 از موتور گرافیکی Avalanche استفاده می‌کند که بسیار قوی است و دنیای بزرگ Rage 2 با آن ساخته می‌شود. بعضی وقت‌ها در مورد آن صحبت می‌کنیم ولی هنوز  ساخت نسخه Switch بازی نا مشخص است.»

بیشتر بازی‌هایی که Bethesda روی هر پلتفرمی منتشر می‌کند تجربه تقریبا یکسانی دارد.

«ما هم مانند بسیاری از مردم دوست داریم تا عناوین خود را بازی کنیم. زمان وتلاش زیادی برای ساختن این بازی‌ها صرف شده است. پس اگر آوردن آن‌ها به پلتفرم‌های دیگر باعث می‌شود تا پلیرهای بیشتری بتوانند آن‌ها را بازی کنند، فوق‌العاده است. تاکنون با استقبال خوبی رو به رو شده‌ایم، پس این کار را ادامه می‌دهیم.»

بازی Rage 2 ر بهار سال 2019 برای پلتفرم‌های PC، PS4 و Xbox one عرضه می‌شود.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سه + 17 =