اخبار بازی

تعداد مخاطب‌های بازی Rainbow Six Siege به 40 میلیون نفر رسید

تعداد مخاطب‌های بازی Rainbow Six Siege به 40 میلیون نفر رسید

وی جی مگ: بازی Rainbow Six Siege از زمان عرضه سرگذشت جالب توجهی داشته و توانست در شرایطی که شاید بسیاری از گیمرها انتظار چندانی از آن نداشتند، در نهایت تبدیل به یکی از مهم‌ترین آثار رقابتی این نسل شود. دلیلی که این موضوع را به خوبی نشان می‌دهد رسیدن تعداد مخاطب‌های بازی Rainbow Six Siege به 40 میلیون نفر است.

به گزارش وی جی مگ، در شرایطی که Ubisoft در E3 2018 یعنی چند ماه پیش اعلام کرد مخاطب‌های این بازی به 35 میلیون نفر رسیده اما حالا متوجه شده‌ایم که تعداد مخاطب‌های بازی Rainbow Six Siege به 40 میلیون نفر رسیده که آمار قابل توجهی برای یک شوتر چند نفره است. با توجه به این موضوع می‌توان نتیجه گرفت که عملا ساخته Ubisoft توانسته طی 3 ماه چیزی حدود 5 میلیون کاربر جدید جذب کند.

از سال گذشته تاکنون وضعیت به همین شکل بوده و تقریبا هر چند ماه یکبار کاربرهای بازی Rainbow Six Siege افزایش قابل توجهی داشته‌اند. مسئله‌ای که نشان می‌دهد Ubisoft در زمینه پشتیبانی و افزودن محتوا به بازی خود کار مناسبی انجام داده.

چندی پیش اعلام شد که میانگین تعداد مخاطب‌های فعال بازی روی استیم به بیش از 73 هزار نفر رسیده که آمار بسیار خوبی برای چنین اثری محسوب می‌شود.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

ده − یک =