اخبار بازی

سازندگان Richie’s Plank Experience: بازی ما را خریداری نکنید !

سازندگان Richie’s Plank Experience: بازی ما را خریداری نکنید !

وی جی مگ: در روزهایی که بازیسازها از هر ترفندی برای درآمدزایی بیشتر استفاده کرده و حتی بعضا محتوای داستانی را به واسطه پرداخت درون برنامه‌ای پیش روی گیمرها قرار می‌دهند، سازندگان Richie’s Plank Experience رویکردی کاملا متفاوت را اتخاذ کرده‌اند.

به گزارش وی جی مگ، سازندگان Richie’s Plank Experience که اثری برای هدست واقعیت مجازی PS VR است به تازگی اعلام کرده‌اند آنها تنها به این خاطر که بتوانند ساخته خود را زودتر منتشر کنن، محتوایی که مد نظرشان بوده و در نسخه PC حضور داشته را در نسخه PS VR قرار نداده و به همین واسطه از گیمرها درخواست کرده‌اند که بازی آنها را خریداری نکنند.

سازندگان Richie’s Plank Experience در ابتدا نسخه PC این اثر را با حجم قابل توجهی از قابلیت‌های مختلف در استیم منتشر کرده‌اند و تنها تیمی 5 نفره روی نسخه PS VR آن کار کرده. همین موضوع و عجله برای انتشار باعث شده که عملا هیچکدام از قابلیت‌های مد نظر به نسخه جدید بازی منتقل نشوند.

استودیو Toast به عنوان سازندگان Richie’s Plank Experience در همین زمینه با انتشار بیانیه‌ای، مشکلات موجود را توضیح داده و در انتها اعلام کرده‌اند که اگر با ضعف‌های اشاره شده مشکل دارند بهتر است که فعلا بازی آنها را خریداری نکنید. رویکردی که شاید در امروز صنعت بازی در کمتر جایی یافت شود.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

نوزده − 3 =