اخبار بازی

احتمالا پیشرفت گیمر در بتا Red Dead Online به نسخه نهایی منتقل نمی‌شود

احتمالا پیشرفت گیمر در بتا Red Dead Online به نسخه نهایی منتقل نمی‌شود

وی جی مگ: تست بتا Red Dead Online برای افرادی که پیش از این نسخه Ultimate Edition بازی را خریداری کردند در دسترس قرار گرفته و تا انتهای هفته نیز تمامی گیمرها فرصت تجربه آن را پیدا می‌کنند. در حالی که بسیاری قصد دارند به تجربه بخش بتا آنلاین جدیدترین ساخته Rockstar بپردازند اما این احتمال وجود دارد که پیشرفت گیمر در بتا Red Dead Online به نسخه نهایی منتقل نشود.

به گزارش وی جی مگ، کمپانی Rockstar Games با انتشار به‌روزرسانی در وبسایت رسمی خود نوشت که آن‌ها امیدوارند پیشرفت‌های صورت گرفته در هنگام تست بتا دائمی و همیشگی باشد اما از آن جایی که در حال حاضر این نسخه، بتا زود هنگام بخش آنلاین Red Dead Redemption 2 است این احتمال وجود دارد که به دلیل وجود مشکلات احتمالی تمامی آمار و رتبه‌بندی‌های صورت گرفته ریست شود.

«امیدواریم پیشرفت گیمر در بتا Red Dead Online به صورت طولانی مدت سالم و دست نخورده باقی بماند. با این حال به مانند بسیاری از تجربیات آنلاین در مقیاس بزرگ به مانند Red Dead Online همیشه این مسئله وجود دارد که به دلیل مشکلات احتمالی تمامی رتبه‌بندی‌ها و آمار و به طور کلی تمامی پیشرفت‌ها ریست شوند.» بنابراین بهتر است در هنگام تجربه تست بتا چندان به قابلیت‌هایی که برای کاراکتر خود به دست می‌آورید وابسته نشوید زیرا ممکن است پس از خروج Red Dead Online از حالت بتا هیچ کدام از آن‌ها در دسترس نباشد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سه × چهار =