اخبار بازی

اولین اطلاعات Red Dead Online لو رفت

اولین اطلاعات Red Dead Online لو رفت

وی جی مگ: ظاهرا Companion App عنوان Red Dead Redemption 2 جزئیات فراوانی را درون خود جای داده است. به دنبال کشف اطلاعاتی در خصوص نسخه PC بازی، اکنون اولین اطلاعات Red Dead Online نیز در کدهای این اپلیکیشن یافت شده که به بخش‌های احتمالی آن‌ اشاره می‌کند.

به گزارش وی جی مگ، یکی از این بخش‌ها که توسط منبع جدید یافت شده بخش Adversary Mode است. ظاهرا یکی از محبوب‌ترین قسمت‌های Grand Theft Auto Online راه خود را به Red Dead Online باز خواهد کرد. با این حال هم‌اکنون چگونگی پیاده‌سازی آن مشخص نبوده و معلوم نیست چه شباهت‌هایی به GTA Online خواهد داشت. هم‌چنین به وجود Sessionهای خصوصی و یک بخش PvE یک‌پارچه نیز اشاره شده است.

علاوه‌بر لو رفتن اولین اطلاعات Red Dead Online ، درون فایل‌‌های اپلیکیشن مذکور مدارکی در خصوصی بازگشت یکی از پردرخواست‌ترین ویژگی‌های عناوین Rockstar یعنی Rockstar Editor به چشم می‌خورد. براساس بررسی صورت گرفته درون کدهای Companion App، این قابلیت به‌زودی در اختیار تمامی کاربران بازی Red Dead Redemption 2 قرار می‌گیرد. بخش آنلاین و چندنفره جدیدترین ساخته Rockstar Games در ماه نوامبر به صورت نسخه تست بتا در دسترس قرار می‌گیرد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

4 × یک =