اخبار بازی

به‌روزرسانی Red Dead Online منتشر شد

به‌روزرسانی Red Dead Online منتشر شد

وی جی مگ: بالاخره بعد از انتظاری طولانی به‌روزرسانی Red Dead Online منتشر شد و قابلیت‌ها و محتواهای جدیدی در اختیار گیمرهایی قرار گرفت که مشغول تجربه بخش آنلاین Red Dead Redemption 2 هستند. شاید مهم‌ترین تغییر ایجاد شده در این به‌روزرسانی راحت شدن کسب تجربه و پول در ساخته Rockstar Games باشد.

به گزارش وی جی مگ، از این هفته حالت‌های جدیدی به گیم‌پلی Red Dead Online اضافه می‌شود که از جمله آنها می‌توان به Target Race اشاره کرد؛ مسابقه تیراندازی که روی اسب انجام می‌شود. دیگر مد جدید بازی رقابت ماهی‌گیری است و از سویی سه حالت Showdown جدید نیز با نام‌های Up in Smoke، Spoils of War و Plunder به‌زودی در اختیار گیمرها قرار می‌گیرد.

از جمله دیگر تغییرات صورت گرفته در به‌روزرسانی Red Dead Online می‌توان به اضافه شدن اسلحه و لباس‌های متنوع اشاره کرد. این در حالی است که قدرت رادار گیمر برای پیدا کردن گیمرها در فواصل طولانی کاهش پیدا کرده. در نهایت باید به این نکته اشاره کرد که سیستم بانتی بازی نیز دستخوش تغییراتی شده و حالا با بالا رفتن جایزه ممکن است تعداد زیادی NPC جایزه‌بگیر تصمیم به شکار گیمر بگیرند.

بازی Red Dead Redemption 2 در حال حاضر برای PS4 و Xbox One موجود است و هرچند به‌روزرسانی Red Dead Online برای آن منتشر شده اما همچنان این بخش به صورت بتا کار خود را دنبال می‌کند و فعلا خبری از نسخه نهایی آن نیست.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

9 + 5 =