اخبار بازی

اعلام تاریخ عرضه بتا عمومی Red Dead Online

بتا عمومی Red Dead Online

وی جی مگ: شرکت Rockstar با سرعت کمی اطلاعات بازی Red Dead Redemption 2 را به اشتراک می‌گذارد. این شرکت بالاخره صحبت‌هایی در مورد بخش آنلاین بازی Red Dead Redemption 2 کرد و حالا می‌دانیم که  چه چیزی در بخش آنلاین منتظرمان است.

به گزارش وی جی مگ، Red Dead Online نام بخش Multiplayer بازی خواهد بود ودر دنیای بزرگ بازی قرار دارد. به گفته Rockstar بخش چندنفره این بازی، انقلابی در مقایسه با بازی اصلی خواهد بود و مانند بازی GTA Online خواهد بود. Rockstar قول داده که به‌روزرسانی‌های زیادی برای این بخش منتشر کند که باعث می‌شود این بخش بزرگ‌تر شود.

باید بدانید که زمانی که بازی Red Dead Redemption 2 عرضه می‌شود بخش Red Dead Online آن در دسترس نخواهد بود. بازی Red Dead Online ابتدا یک نسخه بتا خواهد داشت که در ماه نوامبر در دسترس خواهد بود. Rockstar گفت احتمال به وجود آمدن مشکلاتی وجود دارد، به همین دلیل این دو بخش را به صورت جداگانه منتشر خواهند کرد. در آخر Rockstar گفت که به زودی اطلاعت بیشتری از بازی Red Dead Redemption 2 منتشر خواهد کرد.

اگر بازی Red Dead Redemption 2 را پیش‌خرید کرده باشید، به صورت خود کار به Red Dead Online دسترسی خواهید داشت. بازی Red Dead Redemption 2  در تاریخ 26 اکتبر سال 2018 برای پلتفرم‌های Xbox one و PS4 منتشر خواهد شد.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یک × دو =