اخبار بازی

Red Dead Redemption 2 حداقل 15 میلیون نسخه فروش خواهد داشت

تنها چند روز از تایید ساخت Red Dead Redemption 2 توسط راکستار می‌گذرد به همین سرعت شرکت تحلیل اقتصادی Cowen & Company بیانیه‌ای منتشر کرده و توضیح داده که این بازی که برای Playstation 4 و Xbox One منتشر می‌شود، حداقل فروشی 15 میلیون نسخه‌ای را تجربه می‌کند. البته Cowen & Company در بیانیه خود به این نکته اشاره داشته که این رقم «محافظه‌کارانه» است و می‌توان انتظار داشت که با رشد محبوبیت Red Dead Redemption طی سال‌های اخیر شاهد فروش به مراتب بالاتری باشیم.

با توجه به اینکه Red Dead Redemption در سال 2010 IP آنچنان قدرتمندی نبود اما با استقبال خوبی از سوی منتقدها و گیمرها روبرو شد و طبق اعلام رسمی راکستار تا سال 2012 (2 سال بعد از انتشار) به آمار فروش 13 میلیون نسخه دست پیدا کرد. اگر این موضوع و البته افزایش محبوبیت بازی در شش سال گذشته را مد نظر قرار دهیم می‌توان به رقم‌ بزرگ‌تری فکر کرد. این نکته را نیز باید در نظر گرفت که GTA V توانست به آمار فوق‌العاده فروش 65 میلیون نسخه دست پیدا کند.

اولین نسخه از این مجموعه بعد از چندبار تاخیر در ماه می سال 2010 منتشر شد اما می‌توان انتظار داشت که با پشت سر گذاشتن مراحل ساخت تقریبا هفت ساله برای این نسخه، Red Dead Redemption 2 در همان تاریخ اعلام شده (پاییز 2017) برای Playstation 4 و Xbox One منتشر شود. عنوانی که توسط استودیوی راکستار سندیگو در حال ساخت است.

 

http://www.gamespot.com/articles/red-dead-redemption-2-will-sell-at-least-15-millio/1100-6444567/

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

10 − 6 =