اخبار بازی

Red Dead Redemption 2 ماه آینده به PC می‌آید

Red Dead Redemption 2 ماه آینده به PC می‌آید 1

PC بازان خسته دل، بعد از یکسال انتظار، حالا دیگر سر از پا نمیشناسند! چرا که طبق اعلام رسمی شرکت Rockstar، عنوان Red Dead Redemption 2 بالاخره به PC خواهد آمد و تاریخ انتشار بازی از آنچه که فکر می‌کنید، نزدیک‌تر خواهد بود.

طبق اطلاعات منتشر شده در وب‌سایت رسمی Rockstar، عنوان Red Dead Redemption 2 ماه آینده در تاریخ 5 نوامبر برابر با 14 آبان، برای PC در دسترس خواهد بود. بازی در فروشگاه Rockstar و Rockstar Games Launcher در دسترس خواهد بود و همچنین به پلتفرم های Steam, Epic Games Store, Greenman Gaming, Humble Store و… نیز خواهد آمد. نکته‌ای که کمی ناراحت کننده می‌باشد، این است که ورژن Steam بازی، در ماه دسامبر منتشر خواهد شد و این به معنی صبر بیشتر برای کاربران این پلتفرم مجازی، می‌باشد.

همچنین، کسانی که بازی را از طریق Rockstar Games Launcher خریداری کنند، دو بازی مجانی از لیست عناوین زیر، دریافت خواهند کرد:

Grand Theft Auto III
Grand Theft Auto: Vice City
Grand Theft Auto: San Andreas
Bully: Scholarship Edition
L.A. Noire: The Complete Edition
Max Payne 3: The Complete Edition

برگرفته شده از: DualShockers

نیما هاشمی

نیما هاشمی

8 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

11 + هفده =

  • وااااااای.بهتر از این نمیشه.حیف بود بهترین بازی دنیا به pc نیاد.اصلا به نظر من اگر شرکتی ادعا میکنه که از بهترین بازیارو میده باید نسخه پیسیش رو هم بسازه که قدرت واقعی بازی رو روی pc نشون بده نه کنسولهای ضعیف.

    • اگه از همون اول بازی رو برای PC بزاره اونایی که هم کنسول دارن هم PC ممکنه به جای خرید نسخه اورجینال نسخه کرک شده رو برای PC بگیرن.(البته من خودم با PC موافق ام و دوست دارم این بازی رو روی PC پلی بدم تا کنسول)

    • داداش شرکتی به بزرگی راک استار پی سی بازها را به پشمش هم حساب نمیکنه اگر دقت کنی همیشه اولویت عرضه بازی هاش کنسول هاست