اخبار بازی

فروش بازی Red Dead Redemption 2 به 17 میلیون نسخه رسید

فروش بازی Red Dead Redemption 2 به 17 میلیون نسخه رسید

وی جی مگ: Take-Two Interactive شرکت مادر کمپانی Rockstar Games امروز گزارش مالی سه‌ماهه دوم سال مالی 2019 را منتشر کرد و براساس آن مشخص شد فروش بازی Red Dead Redemption 2 به 17 میلیون نسخه رسیده است.

به گزارش وی جی مگ، در حالی که می‌دانستیم فروش اولیه بازی پس از افتتاحیه 725 میلیون دلاری آن بسیار خوب و قدرتمند است اکنون رسیدن فروش بازی Red Dead Redemption 2 به 17 میلیون نسخه بالاتر از حتی بیشترین انتظاراتی است که از آن می‌رفت. برای مقایسه باید به اطلاع‌تان برسانیم نسخه دوم Red Dead Redemption از نسخه اول آن که حدود 8 سال پیش عرضه شد در مدت زمان کمتر از یک ماه، فروش بیشتری داشته است.

با توجه به فروش قدرتمندی که Red Dead Redemption 2 از خود برجای گذاشته شرکت Take-Two چشم‌انداز مالی خود را برای باقی‌مانده سال مال 2019 افزایش داده است. در حالی که بسیاری انتظار داشتند برنده رقابت سرسخت در زمینه فروش آخر سال بازی Call of Duty: Black Ops 4 باشد اما اکنون با توجه به عملکرد دیوا‌نه‌وار شاهکار Rockstar Games به نظر می‌رسد از همین حالا می‌توان عنوان Red Dead Redemption 2 را برنده این رقابت دانست. عملکرد این بازی در ادامه سال نیز بسیار مهیج خواهد بود. با این حال به نظر نمی‌رسد Red Dead Redemption 2 توسط اثر دیگری توقف‌پذیر باشد. عنوانی که هم‌‎اکنون برای دو کنسول PS4 و Xbox One در دسترس است.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

4 × یک =