اخبار بازی

سومین هفته صدرنشینی Red Dead Redemption 2 در بازار بریتانیا

سومین هفته صدرنشینی Red Dead Redemption 2 در بازار بریتانیا 1

وی جی مگ: آمار فروش این هفته بریتانیا نیز منتشر شده و شاهد سومین هفته صدرنشینی Red Dead Redemption 2 در این بازار به خصوص هستیم که تاحدودی وضعیت کلی اروپا را می‌تواند با ابعادی کوچک‌تر نشان دهد. فعلا به نظر می‌رسد که هیچ‌چیز توان رقابت با آخرین ساخته Rockstar Games را ندارد.

به گزارش وی جی مگ، آمار به دست آمده نشان می‌دهد که هرچند شاهد سومین هفته صدرنشینی Red Dead Redemption 2 در بازار بریتانیا هستیم اما میزان فروش نسبت به هفته گذشته 53 درصد کاهش داشته و این اثر تنها 30 درصد کل فروش بازی‌های ویدئویی این هفته بریتانیا را به خود اختصاص داده.

با نگاهی به جدول پرفروش‌ترین بازی‌های این هفته بریتانیا متوجه می‌شویم که پنج عنوان اول هیچ تغییری نسبت به هفته گذشته نداشته و همچنان شاهد حضور آثاری همچون Call of Duty Black Ops 4، FIFA 19، Forza Horizon 4 و Spider-Man هستیم که فعلا وضعیت خوبی را تجربه می‌کنند.

در نهایت تنها بازی که توانسته به 10 رتبه اول وارد شود، LEGO Dc Super-Villains است که جایگاه دهم را از آن خود کرده. در ادامه می‌توانید جدول پرفروش‌ترین بازی‌های این هفته بریتانیا را مشاهده کنید که با سومین هفته صدرنشینی Red Dead Redemption 2 همراه شده.

سومین هفته صدرنشینی Red Dead Redemption 2 در بازار بریتانیا 2

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

2 × 3 =