اخبار بازی

هزینه یک میلیون پوندی برای لو دادن اطلاعات Red Dead Online

هزینه یک میلیون پوندی برای لو دادن اطلاعات Red Dead Online

وی جی مگ: وبسایت گیمینگ Trusted Reviews از شرکت Take-Two به دلیل لو دادن اطلاعات Red Dead Online عذرخواهی کرد. این وبسایت مطلبی را که پیش از این در خصوص بخش آنلاین Red Dead Redemption 2 منتشر کرده با یک بیانیه عذرخواهی جایگزین کرده است.

به گزارش وی جی مگ، Trusted Reviews در وبسایت خود این‌گونه نوشت که «در تاریخ 6 فوریه 2018 ما مطلبی را منتشر کردیم که منبع آن مدارک محرمانه یک شرکت محسوب می‌شد. ما باید می‌دانستیم که این مدارک محرمانه بوده و آن را منتشر نمی‌کردیم. با صراحت کامل از کمپانی Take-Two عذرخواهی کرده و مسلما دیگر چنین اشتباهی نخواهیم کرد. ما حتی حاضر هستیم به انتخاب کمپانی Take-Two یک میلیون پوند به سازمان‌های خیریه کمک کنیم.»

شرکت Take-Two هم در صحبت با نشریه Variety درباره این موضوع اظهارنظرکرد اما پاسخ هیچ کدام از موارد مطرح شده حتی توسط Trusted Reviews را نداد. «شرکت ما امنیت را جدی گرفته و علیه افراد و یا نشریاتی که مدارک محرمانه مربوط به ما را منتشر کردند اقدامات قانونی را انجام خواهد داد. زیرا این جزئیات این مدارک شامل لو دادن اطلاعات Red Dead Online می‌شده. شرکت Rockstar Games نیز سه موسسه خیریه را برای وجوه پرداختی معرفی کرده است.»

این نوع برخورد، نگرانی در رابطه نشریه ویدئوگیم Trusted Reviews را افزایش می‌دهد. در بیشتر مواقع ناشران، استودیوهای بازی‌سازی و دیگر کمپانی‌ها در برخورد با لو رفتن اطلاعات عملا اقدام خاصی انجام نمی‌دهند.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هشت + 7 =