اخبار بازی

مشکل فنی Red Dead Redemption 2 به‌زودی برطرف می‌شود

مشکل فنی Red Dead Redemption 2 به‌زودی برطرف می‌شود

وی جی مگ: تقریبا غیرممکن است بازی‌های Open World که ماجراجویی‌های بزرگ و تجربه‌های مسحور کننده‌ای را در برابر مخاطب خود قرار می‌دهند خالی از اشکال و مشکلات فنی باشند. Red Dead Redemption 2 نیز از این قاعده مستثنی نبوده و با توجه به وسعت و جزئیاتی فراوانی که در این بازی پیاده‌سازی شده وقوع چنین چیزی اصلا غیرمنتظره به شمار نمی‌رود. با این حال Rockstar Games در حال کار بوده تا باگ و مشکل فنی Red Dead Redemption 2 سریعا حل شود.

به گزارش وی جی مگ، در چند روز گذشته بسیاری از پلیر متوجه شدند چنان‌چه در یکی از مراحل ابتدایی چپتر دوم بازی تحت عنوان “Polite Society, Valentine Style” شکست بخورید و بخواهید از گزینه بارگذاری مجدد چک‌پوینت استفاده کنید گلیچی فعال شده و باعث می‌شود بیشتر شخصیت‌های حاضر در محوطه کمپ ناپدید شوند. با این حال Rockstar Games با انتشار به‌روزرسانی در وبسایت رسمی خود اظهار کرد که از این مشکل آکاه بوده و سازندگان بازی در حال کار برای رفع و برطرف کردن آن هستند.

توسعه‌دهندگان در ادامه پیشنهاد کردند بهتر است پلیرها تا زمان انتشار به‌روزرسانی برای حل مشکل فنی Red Dead Redemption 2 از قابلیت بارگذاری مجدد چک‌پوینت در مرحله نام‌برده استفاده نکنند زیرا در این صورت برای حل مشکل مجبور می‌شوند ماموریت را دوباره آغاز کرده و یا سیوی قبل از وقوع این مشکل را بارگذاری نمایند. در انتها گفته شد اگرچه ممکن است این مشکل باعث از دست رفتن برخی از دیالوگ‌های جانبی در این مرحله بشود اما تاثیری در روایت داستان اصلی بازی نخواهد گذاشت. تمامی شخصیت‌ها نیز پس از چپتر چهارم بازی به کمپ بازخواهند گشت.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهار + 19 =