اخبار بازی

فعلا خبری از عرضه Red Dead Redemption 2‌ برای PC نیست

فعلا خبری از عرضه Red Dead Redemption 2‌ برای PC نیست

وی جی مگ: این حقیقت که عرضه Red Dead Redemption 2 برای PC به عنوان یکی از مهم‌ترین بازی‌های این نسل هنوز تایید نشده از سوی دارندگان این پلتفرم تاکنون با واکنش‌های منفی روبرو شده اما فعلا علاقه‌مندان به PC ناامید نشده و اعتقاد دارند که ساخته جدید Rockstar Games در آینده برای این پلتفرم هم در دسترس قرار می‌گیرد.

به گزارش وی جی مگ، چند روز پیش فروشگاه سوئدی MediaMarkt یکی از معتبرترین و بزرگ‌ترین فروشنده‌های بازی در اروپا است Red Dead Redemption 2 برای PC را در فهرست فروش خود قرار دادو باعث شد که شایعات جدیدی در این زمینه منتشر شود اما اکنون مشخص شده که چنین موضوعی حقیقت نداشته و رویکرد این فروشگاه برای این بازی تنها به صورت Placeholder بوده. اصطلاحی که نشان می‌دهد وبسایت سوئدی تنها قصد داشته بازی را در فهرست خود داشته باشد.

مسئولین فروشگاه MediaMarkt در همین زمینه بیانیه‌ای را منتشر کرده و توضیح داده‌اند که فعلا خبری از عرضه Red Dead Redemption 2 برای PC نیست اما آنها اعتقاد دارند که این اتفاق همچون GTA 5 بالاخره رخ می‌دهد و تنها نام بازی را در لیست فروش قرار داده‌اند. البته آنها اعلام کرده‌اند که در حال حاضر به هیچ وجه امکان پیش خرید Red Dead Redemption 2‌ برای PC وجود ندارد.

بسیاری از کارشناس‌ها اعتقاد دارند که نهایتا ساخته جدید Rockstar Games‌ برای PC منتشر می‌شود و احتمالا باید در سال 2019 میلادی شاهد چنین اتفاقی باشیم.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

3 + 6 =