اخبار بازی

شایعه عرضه Red Dead Redemption 2 برای PC

شایعه عرضه Red Dead Redemption 2 برای PC

وی جی مگ: شایعه عرضه Red Dead Redemption 2 برای PC تمامی ندارد. در حالی که شرکت Rockstar بیانیه مشخصی در خصوص انتشار بازی مذکور روی پلتفرم‌ PC صادر نمی‌کند انتظارات  و پیش‌بینی‌های کلی، انتشار این اثر مورد انتظار روی پلتفرم ذکر شده را نشان می‌دهند.

به گزارش وی جی مگ، در حالی که نسخه اول Red Dead Redemption به دلیل مشکلات موجود در کدنویسی آن هیچ‌گاه برای PC عرضه نشد اما با توجه به موفقیت کسب شده توسط GTA 5 و مخصوصا بخش آنلاین آن تحت عنوان GTA Online روی PC، بسیاری امید دارند تا سرانجام شایعه عرضه Red Dead Redemption 2 برای PC به واقعیت تبدیل شود.

اکنون مدارک و سرنخ‌های جدیدی در دسترس قرار گرفته که بیان می‌دارد نسخه PC این بازی احتمالا در کار خواهد بود و در سال آینده منتشر می‌شود. خرده‌فروشی سوئدی MediaMarkt نسخه PC عنوان Red Dead Redemption 2 را لیست کرده و تاریخ عرضه آن را برابر انتهای دسامبر 2019 قرار داده بدین معنی که هم‌اکنون زمان انتشار دقیق آن مشخص نیست. در حال حاضر به هیچ وجه صحت این اطلاعات مشخص نبوده با این حال معمولا خرده‌فروشی‌ها قبل از رونمایی و معرفی رسمی یک محصول، از وجود آن خبر می‌دهند. مورد انتظارترین اثر سال تا کمتر از یک هفته دیگر مورخ 26 اکتبر 2018 (4 آبان) برای دو کنسول PS4 و Xbox One عرضه می‌شود. قرار است نقدهای آن نیز در روز پنج‌شنبه منتشر شوند.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سه × چهار =