اخبار بازی

فروش 4 میلیون نسخه‌ای دیجیتال بازی Red Dead Redemption 2

فروش 4 میلیون نسخه‌ای دیجیتال بازی Red Dead Redemption 2

وی جی مگ: فروش دیجیتال بازی Red Dead Redemption 2 به 4 میلیون نسخه رسید. با این حال بازی Call of Duty: Black Ops 4 بیشترین فروش دیجیتالی برای ماه اکتبر را برای خود ثبت کرده است.

به گزارش وی جی مگ، در حالی که تخمین موسسه تحلیلی Superdata به فروش 4 میلیون نسخه‌ای دیجیتال بازی Red Dead Redemption 2 اشاره می‌کند، ساخته اول شخص شوتر Activision با فروش 4.2 میلیون نسخه‌ای علاوه‌بر قرار گرفتن در صدر چارت فروش دیجیتال، رکورد جدیدی در رابطه با بیشترین فروش دیجیتالی در یک ماه برای خود به ثبت رساند. البته لازم به ذکر است Call of Duty: Black Ops 4 دو هفته زودتر از ساخته Rockstar Games عرضه شد و همین می‌تواند دلیلی برای فروش بیشتر آن باشد.

از طرفی دیگر Superdata انتظار دارد Red Dead Redemption 2 رکورد جدیدی برای فروش دیجیتالی عناوین کنسولی در سه‌ماهه مربوط به تعطیلات انتهای سال به ثبت برساند. هم‌چنین این موسسه اظهار کرد 67 درصد فروش دیجیتالی بازی به نسخه PS4 مربوط بوده است.

در ماه اکتبر بازی‌های کنسولی موفق شدند از راه دیجیتالی فروش 1.53 میلیارد دلاری را تجربه کنند. این مورد رشد 80 درصدی را به نسبت سال گذشته نشان می‌دهد که البته به دلیل عرضه بازی‌های بزرگی چون Call of Duty: Black Ops 4 و Red Dead Redemption 2 میسر شده است. هم‌چنین Fortnite نیز هنوز به یک پدیده همه‌گیر تبدیل نشده بود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

19 − هجده =