اخبار بازی تریلر

تماشا کنید: محتوای انحصار زمانی PS4 بازی Red Dead Redemption 2

وی جی مگ: از همان ابتدای معرفی مشخص شده بود که سونی و Rockstar Games برای ارائه محتوای انحصار زمانی PS4 بازی Red Dead Redemption 2 به توافق رسیده‌اند و حالا سه روز باقی مانده تا انتشار این بازی جزئیات بیشتری همراه با یک ویدئو از این موضوع منتشر شده.

به گزارش وی جی مگ، در حال حاضر چهار آیتم مختلف به صورت انحصار زمانی PS4 بازی Red Dead Redemption 2 رونمایی شده که سه تای آنها به Red Dead Online اختصاص داشته و برای دریافت آنها باید اشتراک PS Plus داشته باشید. اولین آیتم Grizzlies Outlaw Outfit است که در هر دو بخش داستانی و آنلاین قابل استفاده بوده و به جز تغییر ظاهر تاثیری در گیم‌پلی ندارد.

آیتم بعدی اسب Red Chestnut Arabian است که در Red Dead Online حضور داشته و به خاطر سرعت و قدرت مانور خود معروف است. آیتم بعدی Skin Ranch Cutter Saddle است که استقامت و سلامتی اسب شما را افزایش می‌دهد و نهایتا آیتم آخر اسلحه High Roller Double-Action Revolver است. این اسلحه قابلیت شخصی‌سازی داشته و سرعت بالایی در شلیک تیرها دارد.

لازم به ذکر است که تمامی این آیتم‌ها به مدت 30 روز در انحصار زمانی PS4 بازی Red Dead Redemption 2‌ قرار داشته و بعد از یک ماه در اختیار کاربرهای Xbox One نیز قرار می‌‌گیرند. نهایتا باید به این نکته اشاره کرد که انحصار 30 روزه PS4 برای آیتم‌های دیگری که در ادامه معرفی می‌شوند و در نسخه اصلی حضور ندارند، نیز اعمال می‌شود.


دانلود با کیفیت 1080p

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دوازده + دوازده =