اخبار بازی

بی‌خبری صداگذار Red Dead Redemption 2 از ساخت این بازی

بی‌خبری صداگذار Red Dead Redemption 2 از ساخت این بازی

وی جی مگ: کمپانی Rockstar Games یکی از پنهان‌کارترین استودیوهای بازیسازی صنعت ویدئوگیم محسوب می‌شود چرا که تا زمانی که به معرفی پروژه در دست ساخت‌شان اقدام نکنند هیچ‌کس نمی‌تواند بفهمد آن‌ها در حال کار روی چه چیزی هستند. اکنون جالب است بدانید همین موضوع برای صداگذار Red Dead Redemption 2 هم صدق می‌کند.

به گزارش وی جی مگ، در مصاحبه با وبسایت یوروگیمر یکی از صداگذاران بازی یعنی گابریل اسویلر که نقش خاویر اسکوئلا را به تصویر می‌کشد از تجربه کار روی ساخته وسترن Open World شرکت Rockstar صحبت کرد. اسلویر اظهار کرد که در ابتدا نمی‌دانست مشغول کار روی چه پروژه‌ای است زیرا کمپانی Rockstar Games به آن‌ها نمی‌گفت که قضیه از چه قرار است. صداگذار Red Dead Redemption 2 ادامه داد که او از سال 2013 برای کار به این اثر اضافه شد و با این که در ابتدا نمی‌دانست این اثر چه بازی است اما طولی نکشید که متوجه شد این عنوان Red Dead Redemption 2 نام دارد.

«در ابتدا نمی‌دانستم که نقش چه کاراکتری را بازی می‌کنم. من چند ماه را همین طور کار کردم. در ادامه با توجه به نوع زبان و لباس‌ها متوجه شدیم که بازی به فضای وسترن ارتباط دارد. لزوما نیازی نیست یک نابغه باشید تا متوجه شوید اثر وسترن که Rockstar Games توسعه می‌دهد چه عنوانی است. این شرکت کار فوق‌العاده‌ای انجام می‌دهد که موارد را از همه مخفی نگه دارد. حتی زمانی که متوجه شوید اجازه ندارید به دوست‌دختر یا هیچ‌کس دیگری حرفی درباره پروژه‌شان بزنید. این وضعیت برای 5 سال نیز ادامه داشت.»

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یک × دو =