اخبار بازی

اطلاعاتی از طبیعت و حیوانات بازی Red Dead Redemption 2

طبیعت و حیوانات بازی Red Dead Redemption 2

وی جی مگ: یکی از مورد انتظارترین بازی‌های پاییز، عنوان Red Dead Redemption 2 است که قرار است پلیر‌ها را در دنیای بزرگ با محیط پویا قرار دهد. در این بازی محیط اطراف تاثیر زیادی روی پلیر و روش بازی کردن دارد.

به گزارش وی جی مگ، به تازگی Rockstar Games اطلاعات و تصاویر جدیدی از بازی Red Dead Redemption 2 منتشر کرد که مربوط به حیات وحش و محیط‌های بازی است. اکوسیستم این بازی بسیار واقع‌گرایانه به نظر می‌رسد.

جانداران زیادی در این بازی وجود خواهند داشت مانند گرگ، خرس، اسب و… که Rockstar گفته 200 نوع حیوان در این بازی وجود خواهد داشت از جمله پرنده‌ها و ماهی‌ها که به محیط اطراف خود واکنش منحصر به‌فردی را نشان می‌دهند.

پلیر‌ها می‌توانند از این حیوانات استفاده کنند و یا آن‌ها را شکار کنند تا مواد مورد نیازو خوراک را تهیه کنند و یا از آن‌ها به عنوان منبع درآمد استفاده کنند. پلیر‌ها باید از وسیله مناسبی برای شکار استفاده کنند و حتی اندازه وسیله‌ای که استفاده می‌کنند در شکار تاثیرگذار خواهد بود چرا که تعداد تیر‌ها و اندازه‌ آن‌ها می‌تواند کیفیت گوشت و پوست را تحت تاثیر قرار دهد.

بازی Red Dead Redemption 2 در تاریخ 26 اکتبر سال 2018 برای کنسول‌های PS4 و Xbox one منتشر خواهد شد. در زیر می‌توانید تصاویر منتشر شده از بازی را مشاهد کنید.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

7 + هفت =