اخبار بازی

در بازی Red Dead Redemption 2 گیمر با صدها انتخاب روبرو می‌شود

در بازی Red Dead Redemption 2 گیمر با صدها انتخاب روبرو می‌شود

وی جی مگ: شرکت Rockstar با بازی Red Dead Redemption 2 وعده داده است تا با جزئیات فراوانی در جای جای این اثر مواجه شویم. این جزئیات تنها به جهان بازی محدود نمی‌شود بلکه شیوه‌ای که پلیر با داستان بازی تعامل می‌کند را نیز در بر می‌گیرد. به بیان دیگر در عنوان Red Dead Redemption 2 گیمر با صدها انتخاب مواجه می‌شود که باید بین آن‌ها تصمیم‌گیری کند.

به گزارش وی جی مگ، جاش باس کارگردان هنری Rockstar North در گفتگویی با Official PlayStation Magazine توضیح داد که توسعه‌دهندگان قصد دارند مخاطب در بازی با تصمیم‌گیری‌های مختلف برخورد کند و برخلاف قسمت نخست Red Dead Redemption به انتخاب‌های دوگانه نیز محدود نشود. یعنی در بازی Red Dead Redemption 2 گیمر با صدها انتخاب مواجه می‌شود. «در حالی که یک داستان کلی وجود دارد انتخاب‌ها و تصمیم‌های فراوانی برای آرتور وجود دارند که به شما اجازه می‌دهد نوع شخصیت‌پردازی و این که آرتور چگونه یاغی باشد را تعیین کنید. این که او یک قانون‌شکن محترم و با شرافت باشد یا خیر به شما بستگی خواهد داشت. جهان بازی نیز از راه‌های کوچک و بزرگ به این تصمیمات واکنش نشان می‌دهد و هنگامی که مخاطبین تجربیات خود را از بازی با یکدیگر به اشتراک می‌گذارند متوجه می‌شوند تجربه هر شخص با دیگری چقدر متفاوت بوده است و این موضوع از انتخاب‌های صورت گرفته آن‌ها در طول بازی سرچشمه می‌گیرد.»

به نظر می‌رسد Rockstar در مقیاس کوچک‌تری مسیری که CD Projekt RED برای انتخاب‌ها و پیامدهای آن در بازی The Witcher 3 در پیش گرفت برای Red Dead Redemption 2 انتخاب کرده است تا بتواند تصویری هر چه واقع‌گرایانه‌تر به اثر مورد انتظار خود ببخشد. اگر Rockstar بتواند به نصف موفقیتی که CD Projekt RED در این زمینه دست پیدا کرد برسد کار خود را به خوبی انجام داده است. عنوان Red Dead Redemption 2 در تاریخ 26 اکتبر 2018 (4 آبان 97) برای PS4 و XBOX ONE عرضه می‌شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

2 + 18 =