اخبار بازی

بازی Red Dead Redemption 2 نقشه نسخه قبلی را به همراه دارد

بازی Red Dead Redemption 2 نقشه نسخه قبلی را به همراه دارد

وی جی مگ: بازی Red Dead Redemption 2 نقشه نسخه قبلی را درون دنیای خود به همراه خواهد داشت. در حقیقت بازی در دست ساخت Rockstar به قدری بزرگ بوده که نقشه اولین قسمت از Red Dead Redemption را درون خود به همراه دارد.

به گزارش وی جی مگ، قبل از معرفی رسمی بازی نیز، شایعاتی در این زمینه به گوش رسیده بود. زیرا شرکت Rockstar Games با انجام چنین کارهایی غریبه نبوده و شاهد انجام آن در GTA 5 هم بوده‌ایم. اکنون طی جلسه پرسش و پاسخ برگزار شده با وبسایت هلندی Inside Gamer، استودیو سازنده به صورت رسمی تایید کرد که بازی Red Dead Redemption 2 نقشه نسخه قبلی را به همراه داشته و البته مکان‌ها و جزئیات جدیدی به آن اضافه شده است.

پس از انتشار نمایشی جدید از گیم‌پلی بازی Red Dead Redemption 2، گمانه‌زنی‌ها در این رابطه آغاز شد زیرا در سکانسی از نمایش جدید عنوان نام‌برده شهر Armadillo که در قسمت قبل این بازی وجود داشت به تصویر کشیده شد. عنوان Red Dead Redemption 2 نه تنها محیط‌های جدیدی را درون دنیای خود ارائه می‌کند بلکه شامل بخش‌هایی نوستالژیک برای طرفداران شماره اول نیز خواهد بود. مورد انتظارترین اثر سال در تاریخ 26 اکتبر 2018 (4 آبان 97) برای دو کنسول PS4 و XBOX ONE عرضه می‌شود.

بازی Red Dead Redemption 2 نقشه نسخه قبلی را به همراه دارد 1

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سه + هفده =