اخبار بازی

تاریخ انتشار موسیقی‌های Red Dead Redemption 2 اعلام شد

تاریخ انتشار موسیقی‌های Red Dead Redemption 2 اعلام شد

وی جی مگ: کمپانی Rockstar Games امروز اعلام کرد موسیقی‌های Red Dead Redemption 2 در فصل بهار منتشر می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، این خبر به صورت مستقیم توسط اکانت رسمی توییتر کمپانی Rockstar Games به اشتراک گذاشته شد. با این حال مشخص نشد موسیقی‌های Red Dead Redemption 2 دقیقا در چه تاریخی منتشر می‌شود. «موسیقی متن عنوان Red Dead Redemption 2 در بهار سال 2019 در دسترس قرار می‌گیرد که شامل قطعات اورجینالی که توسط Woody Jackson آهنگسازی و تولید شده و افرادی چون Daniel Lanois به همراه D’Angelo و اشخاصی دیگر هم در ساخت آن مشارکت داشتند می‌شود.»

همان‌طور که می‌دانید بازی Red Dead Redemption 2 در مراسم The Game Awards 2018 جایزه بهترین موسیقی به نحوی شایسته به خود اختصاص داد. زیرا این اثر تحسین شده نه تنها دارای یکی از بهترین موسیقی متن‌های سال 2018 بود که یکی از به یادماندنی ترین و بهترین موسیقی‌های نسل هشتم را ارائه می‌کرد.

در حال حاضر مشخص نیست موسیقی‌های بازی نام برده روی چه پلتفرم‌هایی منتشر می‌شود اما Apple Music، Spotify و سایر پلتفرم‌های مربوط به موسیقی از جمله گزینه‌های قطعی خواهند بود. عنوان Red Dead Redemption 2 برای دو کنسول PS4 و Xbox One در دسترس بوده و علیرغم انتشار شایعات مختلف، هنوز خبری از عرضه آن برای پلتفرم PC نیست.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

5 × دو =