اخبار بازی

جزئیاتی جدید از نقش فیزیک در بازی Red Dead Redemption 2

جزئیاتی جدید از نقش فیزیک در بازی Red Dead Redemption 2

وی جی مگ: تاکنون نمایش‌‌های صورت گرفته از ساخته Rockstar از نقش پررنگ انیمیشن‌ها و نقش فیزیک در بازی Red Dead Redemption 2 حکایت دارد که به لطف انجین Rage و استفاده از تکنولوژی انجین مخصوص فیزیک Euphoria میسر شده است.

به گزارش وی جی مگ، مدیر بخش تکنولوژی استودیو Rockstar North یعنی فیل هوکر مدعی شده که سیستم انمیشن‌های مورد استفاده در بازی به صورت اساسی با بازنگری همراه شده تا Red Dead Redemption 2 به بیشترین حالت ممکن حس طبیعی بودن و دنیای واقعی را انتقال دهد. «ما از انجین Euphoria استفاده کردیم تا واکنش‌های مربوط به فیزیک برای هم انسان‌ها و هم حیوانات بهبود و تکامل پیدا کند. برای مثال اگر به سوارکاری روی اسب شلیک شود طیف وسیعی از حوادث واقع‌گرایانه را ممکن است به دنبال داشته باشد. ممکن است از روی اسب پایین بیفتد یا روی رکاب کشیده شود و یا حتی زیر جسد اسب مرده به دام بیفتد و برای نجات جان خود تقلا کند.»

«دشمنان نیز به همین نسبت محدوده وسیع‌تری از واکنش‌های مختلف را به نمایش می‌گذارند. برای مثال اگر زخمی شوند یا شما سعی کنید با طناب آن‌ها را گیر بیندازید آن‌ها نیز سعی می‌کنند تا به صورت مختلف خود را نجات دهند یا از حمله شما فرار کنند. این‌ها تمامی مواردی است که به جزئیات بهبود یافته موجود در نسخه اول اضافه شده است. یکی دیگر از موارد جالبی که در Red Dead Redemption 2 پیاده‌سازی شده، تاثیرگذاری بیشتر برخورد بین انسان و حیوانات است. برای مثال چنان‌چه با اسب خود به سمت وسایل نقلیه، درختان یا ساختمان در حال حرکت باشید تنش بیشتری را احساس خواهید کرد. این بخشی از هدف ماست تا همواره شما به عنوان پلیر احساس کنید به صورت واقعی در دنیای بازی حضور دارید و چنان‌چه در برخورد با اسب خود مراقب نباشید عواقبی وجود خواهند داشت. با این حال انجین Euphoria و نقش فیزیک در بازی Red Dead Redemption 2 تنها بخشی از شبیه‌سازی کردن و جان بخشیدن به کاراکترها بوده و به غیر از آن، سیستم انیمیشن‌های بازی با بازنگری اساسی همراه شده است.»

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هفده − یک =