اخبار بازی

تحولی در تعامل با شخصیت‌های غیرقابل بازی در Red Dead Redemption 2

تحولی در تعامل با شخصیت‌های غیرقابل بازی در Red Dead Redemption 2

 وی جی مگ: خوشبختانه با توجه نزدیک شدن به انتشار مورد انتظارترین اثر سال یعنی Red Dead Redemption 2، اخیرا اطلاعات فراوانی از این بازی به اشتراک گذاشته شده که شامل مکانیک‌ها و دنیای پرجزئیات آن می‌شود. با این حال براساس جزئیات جدید تعامل با شخصیت‌های غیرقابل بازی در Red Dead Redemption 2 تحولی عظیم در این زمینه را در صنعت ویدئوگیم شکل خواهد داد.

به گزارش وی جی مگ، امران ساروار کارگردان طراح استودیو Rockstar North در گفتگو با Official Xbox Magazine توضیح داد که این شرکت برای تعاملات و ایجاد ارتباط با شخصیت‌های غیرقابل بازی در Red Dead Redemption 2 چه رویکردی را اتخاذ کرده است. نتیجه کار نیز به نوعی بوده که تاکنون در هیچ یک از بازی‌های قبلی Rockstar Games دیده نشده است. «این گروه یک خانواده بوده و اعضای آن با آرتور و با یکدیگر ارتباط دارند. بنابراین هنگامی که در خارج از گروه و در دنیای بازی نباشید به همراه گروه در حال استراحت در کمپ بوده یا به همراه آن‌ها به دنبال تامین آذوقه رفته و یا حتی با همکاری یکدیگر دست به سرقت و فعالیت‌های دیگر می‌زنید. هنگامی که آرتور در کمپ حضور داشته باشد و یا در دنیای بازی باعث ایجاد دردسر می‌شود اعضای گروه از آن اطلاع دارند.»

«ما باید سیستم گیم‌پلی و هوش مصنوعی را برای Red Dead Redemption 2 ارتقا می‌دادیم تا اعضای گروه باهوش‌تر شده و از حافظه بهتری برخوردار می‌بودند. همین مورد باعث می‌شود آن‌ها به صورت طبیعی به آرتور واکنش نشان داده و او را به مکالمه دعوت نمایند. وقتی که ما به این مورد متعهد شدیم متوجه شدیم باید ایده تعامل با آرتور به گونه‌ای که شامل همه شخصیت‌ها شود گسترش داده شود. همین مورد باعث تشکیل یک سیستم تعامل در جای جای دنیای بازی شده است. چه با یک فروشنده، قانون‌گذار و یا یک سوارکار رهگذر برخورد کنید بدون آن که نیاز باشد از اسلحه خود استفاده کنید می‌توانید از راه‌های مختلف با آن شخصیت تعامل داشته باشید. براساس نوع شخصیت و یا وضعیتی که در آن قرار دارید گزینه‌های مربوط به این تعاملات نیز متفاوت خواهند بود که باعث می‌شود تحول و پرشی بسیار بزرگ و چشم‌گیر در طراحی دنیای بازی محسوب شود که پیش از Red Dead Redemption 2 اتفاق نیفتاده بود.» این اثر در تاریخ 26 اکتبر (4 آبان) برای PS4 و Xbox One انتشار می‌یابد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

2 + 19 =