اخبار بازی

سازندگان Red Dead Redemption 2 از دنیای این بازی می‌گویند

سازندگان Red Dead Redemption 2 از دنیای این بازی می‌گویند

وی جی مگ: یکی از مهم‌ترین مواردی که در تریلر گیم‌پلی بازی Red Dead Redemption 2 جلب توجه می‌کرد دنیای پرجزئیات و پر از تعامل بازی بود. به نظر می‌رسد همین مورد، زمینه اصلی اطلاعاتی که تا قبل از عرضه بازی منتشر می‌شوند را تشکیل می‌دهد و اکنون نیز توسعه‌دهندگان Red Dead Redemption 2 از دنیای این بازی صحبت می‌کنند.

به گزارش وی جی مگ، در گفتگویی با وبسایت Hollywood Reporter آرون گربوت کارگردان هنری Rockstar North و Red Dead Redemption 2 از دنیای این بازی می‌گوید که نه تنها گسترده و عمیق خواهد بود بلکه در عین حال بسیار منجسم بوده و با داستان و شخصیت اصلی یعنی آرتور مورگان تطابق پیدا می‌کند. «ما در تلاش هستیم تا دنیایی گسترده و عمیق برای بازی توسعه دهیم. همواره تلاش کردیم جهان بازی‌هایمان احساس مکان‌های واقعی را منتقل کنند و اکنون با استفاده از قدرت تکنولوژی جدید، این ایده را به گونه‌ای رو به جلو حرکت دادیم که تا پیش از این اتفاق نیفتاده بود.»

«ما قصد داریم جهانی بسازیم که تمامی اجزای آن منجسم بوده و هم اعمال گیمر و روشی که دنیای بازی به این اعمال واکنش نشان می‌دهد با یکدیگر مطابقت داشته باشند و اهمیتی نیز نداشته باشد که چه زمان و یا در چه مکانی این اعمال انجام می‌شوند. دنیایی پایدار و زنده و در عین حال حساب شده و مانوس که با توجه به این که ماجراحویی در آن به صورت سوار بر اسب یا پیاده صورت می‌گیرد منطقی باشد. می‌توانید با افراد حاضر در رستوران‌ها تعامل کنید، از درگیری با یک قانون‌گذار محلی اجتناب کنید، به سرقت قطار دست بزنید یا حتی از افراد به منظور یافتن پول نقد و غذا برای زنده نگه داشتن افراد گروه خود دزدی کنید. تمامی این موارد نیز به گونه‌ای مهیج طراحی شده تا بازی در نقش آرتور مورگان جذاب باشد.»

در میان توسعه‌دهندگان مختلف Rockstar بارها ثابت کرده که در زمینه طراحی دنیای Open World رقیب نداشته و حرف اول را می‌زند. تمامی اطلاعات و نمایش‌های منتشر شده نشان می‌دهد این مورد برای Red Dead Redemption 2 هم صدق می‌کند. مورد انتظارترین عنوان آخر سال که قرار است در تاریخ 26 اکتبر (4 آبان) برای PS4 و XBOX ONE در دسترس قرار بگیرد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

16 − 7 =