اخبار بازی

اعلام جزئیات گرافیکی دمو Resident Evil 2 Remake‌ روی PS4 Pro و Xbox One X

اعلام جزئیات گرافیکی دمو Resident Evil 2 Remake‌ روی PS4 Pro و Xbox One X

وی جی مگ: چند روزی از انتشار دمو Resident Evil 2 Remake می‌گذرد و Capcom اعلام کرده که در همین بازه زمانی کوتاه بیش از یک میلیون نفر این دمو را تجربه کرده‌اند. با این حال هرچند تاکنون توضیح خاصی درباره شرایط گرافیکی دمو Resident Evil 2 Remake روی PS4 Pro و Xbox One X ارائه نشده بود اما گیمرها خودشان برای رسیدن به اطلاعات بیشتر دست به کار شده‌اند.

به گزارش وی جی مگ، کانال یوتیوب NXGamer به تازگی جنبه‌های گرافیکی دمو Resident Evil 2 Remake را مورد بررسی قرار داده و متوجه شده که این بازی روی PS4 Pro و Xbox One X با وضوح تصویر 2880 در 1620 اجرا می‌شود. البته مشخص شده که این وضوح روی کنسول سونی به صورت واقعی نیست اما Xbox One X آن را به صورت Native اجرا می‌کند.

همچنین گفته شده که نسخه Xbox One X دمو از FXAA برای بهبود لبه‌ها استفاده می‌کند. نکته قابل توجه درباره جزئیات گرافیکی دمو Resident Evil 2 Remake به نرخ فریم آن ارتباط دارد. بررسی‌های صورت گرفته نشان می‌دهد که این دمو روی هر دو پلتفرم PS4 Pro و Xbox One X به صورت 60 فریم اجرا می‌شود و تنها در زمان نمایش میان‌پرده‌ها اندکی افت می‌کند.

وضعیت اما برای PS4 و Xbox One به کلی متفاوت است. هر دو کنسول خروجی با وضوح 1080p ارائه می‌کنند اما این وضوح روی کنسول سونی واقعی بوده و روی پلتفرم مایکروسافت Upscale شده. همچنین مشخص شده که کنسول‌های پایه سونی و مایکروسافت دمو Resident Evil 2 Remake را با نرخ فریم آزاد اجرا کرده و میانگین 40 فریم در ثانیه را نمایش می‌دهند.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یک + 14 =