اخبار بازی

اعلام جزئیات اولین بسته قابل دانلود Resident Evil 2

اعلام جزئیات اولین بسته قابل دانلود Resident Evil 2

وی جی مگ: در فاصله چند روز باقی مانده به انتشار کمپانی کپکام جزئیات اولین بسته قابل دانلود Resident Evil 2 را مشخص کرد. قرار است حالت بازی The Ghost Survivors و لباس‌های کلاسیک نسخه اصلی به نسخه Remake افزوده شود.

به گزارش وی جی مگ، لباس‌های کلاسیک بازی از نسخه ابتدایی مربوط به کنسول PS1 هم برای شخصیت لئون و هم برای شخصیت کلیر اضافه می‌شود. این لباس‌ها در Resident Evil 2 Remake موجود نبوده و به مدت زمان محدودی به صورت بسته الحاقی باید خریداری شوند. این بسته در ازای اعتباری معادل مثلا 3000 ین در PlayStation Store قابل تهیه هستند. با این حال شرکت کپکام عنوان کرد از 22 مارچ این لباس‌ها به صورت رایگان در دسترس قرار می‌گیرند.

هم‌چنین حالت جدیدی تحت عنوان The Ghost Survivors جز دیگر مواردی است که قرار است طی اولین بسته قابل دانلود Resident Evil 2 به گیم‌پلی بازی اضافه شود. تاکنون دو شخصیت Kendo که اعضای USS بوده و شخصیت Katherine به عنوان کاراکترهای قابل بازی در این بخش مورد تایید قرار گرفتند. این شخصیت‌ها در بخش داستانی اصلی قابل بازی نبوده و فقط The Ghost Survivors مورد استفاده قرار می‌گیرند. کمپانی سازنده وجود استورهای داخل بازی را نیز تایید کرده اما اطمینان داد که بازی به سیستم پرداخت درون برنامه‌ای وابسته نخواهد بود.

بازی Resident Evil 2 در تاریخ 25 ژانویه 2018 (5 بهمن 97) برای پلتفرم‌های Xbox One، PS4 و PC عرضه می‌شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هفده + ده =