اخبار بازی

اعلام مدت زمان گیم‌پلی Resident Evil 2 Remake

اعلام مدت زمان گیم‌پلی Resident Evil 2 Remake

وی جی مگ: زمان زیادی تا عرضه بازسازی قسمت دوم مجموعه بازی Resident Evil باقی نمانده و فعلا گیمرها به سختی در حال تجربه دمو قابل بازی این اثر هستند. با این وجود کازونوری کادوی به عنوان کارگردان این اثر به تازگی مدت زمان گیم‌پلی Resident Evil 2 Remake را مشخص کرد.

به گزارش وی جی مگ، در جریان رویدادی که در شهر دوبی برگزار شده کازونوری کادوی و یوشیاکی هیرابایاشی، کارگردان و تهیه‌کننده این عنوان تایید کردند که مدت زمان گیم‌پلی Resident Evil 2 Remake برای هر شخصیت 10 ساعت است. البته باید در نظر داشت که این مدت زمان به صورت متوسط در نظر گرفته شده و می‌تواند برای کسانی که آشنایی کمتری با این عنوان دارند، حتی بیشتر باشد.

این نکته را نیز در نظر داشته باشید که به جز دو خط داستانی اصلی برای شخصیت‌های لیان و کلیر، گیم‌پلی Resident Evil 2 Remake روش‌های دیگر و خط داستان‌هایی که ثانویه‌ای را نیز پیش روی گیمر قرار می‌دهد. با این حال باید خوشحال بود که Capcom تصمیم نگرفته به هر روش ممکن، مدت زمان گیم‌پلی Resident Evil 2 Remake را افزایش دهد و زمانی مناسب را برای آن در نظر گرفته.

بازسازی بازی Resident Evil 2 در تاریخ 25 ژانویه برای Xbox One، PC و PS4 منتشر می‌شود و در حال حاضر می‌توانید دمو قابل بازی آن را روی پلتفرم‌های مختلف دانلود و تجربه کنید.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

18 + 19 =