اخبار بازی

فیلم جدید Resident Evil با الهام از Resident Evil 7 ساخته می‌شود

فیلم جدید Resident Evil با الهام از Resident Evil 7 ساخته می‌شود

وی جی مگ: به گفته نویسنده فیلم جدید Resident Evil این اثر با الهام از Resident Evil 7 جدیدترین عنوان عرضه شده از این فرنچایر ساخته می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، از گرگ روسو نویسنده فیلم نام‌برده در گفتگو با Discussing Film پرسیده شد که آیا هیچ بازی به خصوصی بوده که روسو هنگام نوشتن طرح فیلم‌نامه‌اش از آن الهام گرفته باشد. گرگ روسو در پاسخ اظهار کرد «واضح است که من یکی از طرفداران این مجموعه هستم و مسلما کار روی فیلم جدید Resident Evil لذت زیادی دارد. شش فیلم پیش از این برای این مجموعه تولید شده و برای ریبوت کردن آن شما همواره تمایل دارید تا کاری متفاوتی انجام دهید. شخصا دوست دارم این اثر مانند آثار ترسناک کلاسیک جیمز وان باشد. بنابراین ایده اولیه این‌گونه مطرح شد. سپس نگاه می‌کنید چه مواردی بازی‌های این سری را ترسناک کردند که سرانجام می‌توانم بگویم Resident Evil 7 معیار مهمی برای طرح من بود.»

روسو در ادامه با اشاره و قدردانی از ساخته‌های پاول اندرسون گفت «فیلم‌های قبلی این سری بیشتری تمایل اکشن داشتند که البته بسیار هم خوب بودند. اما شخصا دوست دارم تا اولویت فیلم روی ایجاد و انتقال حس ترس باشد و المان‌های اکشن به ویژگی دوم فیلم تبدیل شود تا فیلم جدید به ریشه‌های بازی وفادار باشد.» روسو در انتها اظهار کرد کار نوشتن فیلم‌نامه به اتمام رسیده و تحویل تهیه‌کنندگان قرار گرفته و در حال حاضر کار او در این پروژه تمام شده است. لازم به ذکر است جیمز وان هم به عنوان تهیه‌کننده در این پروژه مشارکت دارد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

6 − 5 =