اخبار بازی

اطلاعاتی جدید از بازی Star Wars Jedi: Fallen Order

اطلاعاتی جدید از بازی Star Wars Jedi: Fallen Order

وی جی مگ: عنوان Apex Legends اولین اثر از استودیو Respawn محسوب می‌شود که پس از عرضه بازی Titanfall 2 در سال 2016 انتشار می‌یابد. با این حال این اثر بتل رویال تنها بازی نیست که قرار است توسط استودیو مذکور در سال جاری منتشر شود و برنامه‌ریزی آن‌ها از عرضه بازی Star Wars Jedi: Fallen Order برای تعطیلات انتهای سال 2019 خبر می‌دهد.

به گزارش وی جی مگ، با توجه به این که کمپانی Respawn در حال حاضر روی چندین پروژه مشغول کار است برای بسیاری این سوال مطرح شده که اعضای این استودیو چگونه تقسیم‌بندی شده‌اند. مک‌کی مک‌کندلیش کارگردان طراحی این استودیو در گفتگو با VG24/7 توضیحاتی در خصوص این موضوع ارائه کرد و گفت تیمی که در حال ساخت بازی Star Wars Jedi: Fallen Order هستند کاملا متشکل از اعضای جدیدی بوده که در استودیو برای تولید پروژه Star Wars استخدام شدند. مک‌کندلیش ادامه داد کمتر از ده نفر اعضای تیم سازنده Titanfall به تیم جدید ملحق شدند و سایر اعضای روی پروژه‌ای کار کردند که اکنون Apex Legends نام دارد.

توضیحات کارگردان طراحی استودیو این گونه ادامه پیدا کرد که تولید و ساخت بازی Star Wars Jedi: Fallen Order با استخدام استیگ آسموسن آغاز شد و سپس آسموسن که تجربه کار روی God of War را دارد شروع به ساختن تیم خودش کرد. به گفته مک‌کندلیش تیم سازنده Titanfall تنها در ابتدا برای شکل‌گیری استودیو به تیم دوم کمک کردند وگرنه دخالتی در ساخت پروژه آن‌ها ندارند.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یازده + سه =