اخبار بازی

روایت خالق The Walking Dead از بحران Telltale

روایت خالق The Walking Dead از بحران Telltale

وی جی مگ: هم‌چنان مشخص نیست چه سرانجامی در انتظار بازی The Walking Dead: The Final Season خواهد بود. طرفداران از به اتمام نرسیدن داستان کلمنتاین نگران بوده و در مقابل Telltale به دنبال راهی است تا این مجموعه را به سرانجام برساند. اکنون خالق The Walking Dead از بحران Telltale روایت مختصر و در عین حال شفافی ارائه کرده است.

به گزارش وی جی مگ، از رابرت کرکمن خالق The Walking Dead در جریان رویداد New York Comic-Con پرسیده شد کدام شخصیت از ساخته Telltale Games را دوست دارد به کامیک‌های این مجموعه اضافه کند پاسخ داد بدون شک این شخصیت کلمنتاین نخواهد بود. «در رابطه با ساخته Telltale تنها می‌توانم بگویم منتظر بمانید. تمامی افراد این مجموعه در تلاش هستند تا داستان کلمنتاین نیز روایت شده و به سرانجام برسد. من نگران این موضوع نیستم که بخواهم داستان آن را در فرم کامیک بوک روایت کنم چون امید دارم این داستان می‌تواند تکمیل شود. شاید هم بیش از حد اظهارنظر می‌کنم!!»

به نظر می‌رسد رابرت کرکمن هم‌چنان با وجود مشکلات امید دارد تا فصل پایانی The Walking Dead به طور کامل منتشر شود. در هر صورت او مسئولیت روایت داستان شخصیت نام‌برده را روی دوش‌های خود نمی‌بینید و معتقد است استودیو سازنده می‌تواند راهی برای آن پیدا کند. از طرفی دیگر روز گذشته براساس گزارش منتشر شده از سوی توییت طراح روایت استودیو Telltale Games یعنی ریچل نوئل به نظر می‌رسد سایر افرادی که در تیم توسعه استودیو حضور داشتند نیز اخراج شدند. باید دید چه سرانجامی در انتظار The Walking Dead و Telltale Games خواهد بود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پانزده + سیزده =