اخبار بازی

چرا خبری از بازیگرهای معروف در Red Dead Redemption 2 نیست ؟

چرا خبری از بازیگرهای معروف در Red Dead Redemption 2 نیست ؟

وی جی مگ: با نگاهی به کارنامه Rockstar Games متوجه می‌شویم که آنها در گذشته سابقه کار با چهره‌های مختلفی را داشته‌اند اما اکنون چه اتفاقی رخ داده که دیگر خبری از بازیگرهای معروف در Red Dead Redemption 2 نیست ؟ سوالی که در ادامه دن هاوسر کارگردان بازی به آن پاسخ داده.

به گزارش وی جی مگ، دن هاوسر به عنوان یکی از کلیدترین چهره‌های Rockstar Games به تازگی مصاحبه‌ای را انجام داده و تاکنون بخش‌های مختلف آن را برایتان پوشش داده‌ایم. هاوسر در بخش دیگری از گفت و گوی خود به این مسئله که چرا خبری از بازیگرهای معروف در Red Dead Redemption 2 نیست، پاسخ داده.

هاوسر توضیح داده که «ما به خاطر نام‌ها به سراغ چهره‌های معروف نمی‌رویم و اعتقاد داریم که بازیگرهای با استعداد که با صدای  آنها آشنایی ندارید، بیشتر مناسب ساخته‌های ما هستند.» به نظر می‌رسد مشکلاتی که Rockstar Games در زمان توسعه آثاری همچون بازی GTA Vice City و GTA San Andreas با چهره‌ها و بازیگرهای معروف داشته اصلی‌ترین دلیلی است که باعث شده که آنها از بازیگرهای معروف در Red Dead Redemption 2 استفاده نکنند.

البته همچنان Rockstar Games به استفاده از چهره‌های سینمایی یا تلویزیونی در ساخته‌های خود ادامه داده و این کار را در آینده نیز انجام می‌دهد اما دیگر خبری از نام‌های بزرگ و شناخته‌ شده نیست. در حال حاضر نیز از بازیگرهای حرفه‌ای برای توسعه آخرین بازی آنها استفاده شده اما هیچکدام از آنها معروف یا مشهور نیستند و اکثرا در آثار دیگر نقش‌های کوچک را برعهده داشته‌اند.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهار × 2 =