اخبار بازی

اینبار شایعات می‌گویند Rocksteady روی بازی DC’s Arkham Universe کار می‌کند

اینبار شایعات می‌گویند Rocksteady روی بازی DC’s Arkham Universe کار می‌کند

وی جی مگ: سه سال از انتشار Batman Arkham Knight گذشته و از آن زمان هر روز شایعه جدیدی درباره پروژه بعدی استودیو Rocksteady منتشر می‌شود. یک روز آنها روی Superman کار می‌کنند و روز بعد مشغول ساخت Justice League هستند. با این حال شایعات جدید می‌گویند Rocksteady‌ روی بازی DC’s Arkham Universe کار می‌کند.

به گزارش وی جی مگ، شایعه جدید منتشر شده به این موضوع اشاره دارد که خبری از سوپرمن یا لیگ عدالت نیست و Rocksteady‌ روی بازی DC’s Arkham Universe کار می‌کند که در اصل به عنوان نسخه‌ای دیگر از مجموعه Batman‌ شناخته می‌شود. اثری که طبق این شایعه قرار است در رویداد مایکروسافت یعنی X018 معرفی شود.

طبق اطلاعات به دست آمده که نشان می‌دهد در حال حاضر Rocksteady روی بازی DC’s Arkham Universe کار می‌کند، قرار است که این اثر در پاییز 2019 برای پلتفرم‌های این نسل منتشر شود و از بخش تک نفره، Co op و چند نفره پشتیبانی می‌کند. در این بازی گیمر می‌تواند از میان بتمن، رابین، نایت‌وینگ، بتل‌گرل، بت‌ومن، کت‌ومن و ردهود انتخاب کند.

شهر Gotham طراحی شده برای این بازی 1.5 برابر بزرگ‌تر از چیزی است که در Arkham Knight دیده بودیم و سعی شده محله‌ها و خیابان‌های آن به صورت کامل از نو طراحی شوند. بازی در بازه‌های زمانی روز و شب و آب و هوای بارانی، مه‌آلود و برفی دنبال می‌شود. از سویی جرم و جنایت‌های مختلفی به صورت تصادفی در شهر اتفاق می‌افتد و اصلی‌ترین دشمن گیمر Court of Owls است.

تمامی شخصیت‌های موجود در بازی قابل انتخاب هستند و هرکدام وسیله نقلیه خاص خود را در اختیار دارند. اینبار Batcave به عنوان هاب اصلی برای ارتقای تجهیزات مختلف و دریافت جزئیات ماموریت‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. ساختار مخفی‌کاری تغییر و قابلیت‌های پارکور ارتقا پیدا کرده‌اند تا حرکت شخصیت‌ها در شهر سریع‌تر و روان‌تر انجام شود. بازی همان‌طور از نامش مشخص است در Arkhamverse دنبال می‌شود و دشمن‌های جدیدی در آن حضور دارند.

تمامی این اطلاعات را در شرایطی باید نگاه کرد که بارها مسئولین Rocksteady اعلام کردند که Batman Arkham Knight آخرین ساخته آنها از مجموعه بتمن است و فعلا کاری با ادامه توسعه آن ندارند. این در شرایطی که است که شایعه جدید عملا می‌گوید Rocksteady روی بازی DC’s Arkham Universe کار می‌کند که ارتباط مستقیمی با بتمن دارد. از سویی معمولا Warner Bros علاقه بیشتری برای همکاری تجاری با سونی دارد و پیش‌تر هم این موضوع را نشان داده و شاید کمی عجیب باشد که بازی DC’s Arkham Universe در X018 رونمایی شود.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

12 − 10 =