اخبار بازی

کارت‌های RTX 2080 و RTX 2080Ti بازی‌ها را با چه شرایطی اجرا می‌کنند؟

کارت‌های RTX 2080 و RTX 2080Ti بازی‌ها را با چه شرایطی اجرا می‌کنند؟

وی جی مگ: مدتی مانده تا نسل بعدی کارت‌های گرافیکی شرکت Nvidia عرضه شود، اطلاعاتی از قدرت این نسل به دست آمده است. Jensen Huang مدیر عامل شرکت Nvidia در GTC ژاپن صحبتی با DSO Gaming داشت و گفت که کارت‌های گرافیکی RTX 2080 و RTX 2080 Ti هر دو قابلیت این را دارند تا آخرین بازی‌های منتشر را با وضوح تصویر 4K و نرخ فریم 60 اجرا کنند حتی بدون استفاده از DLSS.

به گزارش وی جی مگ، اگر با کامپیوتر شخصی خود بازی می‌کنید می‌دانید که وضوح تصویر 4K و نرخ فریم 60 بسیار عالی است و برای اجرای بازی‌ها با این کیفیت باید پول زیادی خرج کرد.

طبق گفته Huang، کارت گرافیک RTX 2080 می‌تواند بازی‌ها را با وضوح تصویر 4K و نرخ فریم 60 اجرا کند در حالی که کارت گرافیک RTX 2080 Ti عملکرد بهتری دارد. البته باید این را در نظر بگیرید که نرخ فریم 60 در بنچ‌مارک‌ها به صورت میانگین است و احتمال افزایش یا کاهش فریم وجود دارد. حال اگر این کارت‌های گرافیکی از DLSS استفاده کنند، کارایی بهتری خواهند داشت.

شرکت Nvidia در زمینه سخت‌افزار پیشرفت بسیار خوبی دارد و جای تعجبی ندارد که بدون شک و تردید از کیفیت بالای کارت‌های گرافیکی خود صحبت می‌کند. کارت‌های گرافیکی نسل جدید شرکت Nvidia در تاریخ 20 سپتامبر سال 2018 عرضه می‌‌شوند.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

20 − هفت =