اخبار بازی

شایعه: بازی Kingdom Hearts 3 برای Nintendo Switch عرضه می‌شود ؟

شایعه: بازی Kingdom Hearts 3 برای Nintendo Switch عرضه می‌شود ؟

وی جی مگ: شایعات جدید منتشر شده مدعی شده‌اند شرکت Square Enix تمایل دارد تا بازی Kingdom Hearts 3 برای Nintendo Switch انتشار پیدا کند.

به گزارش وی جی مگ، کمپانی Square Enix در چند وقت اخیر بازی‌های متعددی هم‌چون عناوین Final Fantasy و The World Ends With You: Final Remix را برای Nintedo Switch معرفی کرده است. در حالی که بازی مورد انتظار Kingdom Hearts 3 در ابتدی سال میلادی آینده برای کنسول‌های PS4 و Xbox One عرضه می‌‎شود اکنون کاربری در وبسایت یوتیوب به اسم Dreamcastguy با انتشار ویدئویی با توجه به منابع ناشناس خود مدعی شده شرکت Square Enix علاقه زیادی دارد تا بازی Kingdom Hearts 3 برای Nintendo Switch عرضه شود.

باید توجه کرد این موارد تنها توسط کاربری در وبسایت یوتیوب اشاره شده و فرضا حتی از منبعی ناشناس در داخل کمپانی Square Enix نیز سرچشمه نمی‌گیرد. با این حال حتی اگر انتشار بازی مذکور را برای پلتفرم هیبریدی نینتندو در نظر بگیریم مهم‌ترین سوالی که مطرح می‌شود بدین شرح است Kingdom Hearts 3 چگونه با وسعت مراحل و جهان بزرگی که دارد می‌تواند روی Switch عرضه شود ؟ باید منتظر اطلاعات رسمی از سوی ناشر بازی ماند.

عنوان Kingdom Hearts 3 در تاریخ 29 ژانویه 2019 (9 بهمن 97) برای دو کنسول Xbox One و PS4 عرضه می‌شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سه + 9 =