اخبار بازی

شایعه: تاریخ انتشار بازی Diablo 3 برای Nintendo Switch‌ لو رفت

تاریخ انتشار بازی Diablo 3 برای Nintendo Switch

وی جی مگ: کنسول Nintendo Switch به یکی از محبوب‌ترین کنسول‌ها تبدیل شده به طوری که شرکت‌هایی مانند Blizzard و Bethesda از این کنسول حمایت می‌کنند و بازی‌های خود را برای این کنسول پورت می کنند و یا در لیست پروژه‌های جدید خود، کنسول Switch نیز وجود دارد. چند وقت پیش Blizzard اعلام کرد که بازی Diablo 3 را برای این کنسول پورت می‌کند.

به گزارش وی جی مگ: نام نسخه پورت شده این بازی Diablo 3 Eternal Collection است. Blizzard قبلا اعلام کرده بود که این بازی در 21 دسامبر یا قبل از آن منتشر خواهد شد. حال لیستی منتشر شده که به نظر می‌رسد بازی Diablo 3 Eternal Collection در تاریخ 2 نوامبر برای کنسول Switch متشر می‌شود.

به گفته وب‌سایت Reddit این بازی هم‌زمان با رویداد BlizzCon 2018 منتشر خواهد شد که روش خوبی برای عرضه این بازی است. این تاریخ با تاریخی که یکی از خرده‌فروش‌ها اعلام کرده یکسان نیست که اعلام کرده در تاریخ 21 دسامبر این بازی به فروش می‌رسد. به هر حال باید منتظر بمانیم تا Blizzard خبر رسمی در مورد تاریخ انتشار این بازی را منتشر کند.

بازی Diablo 3 در سال 2012 برای پلتفرم PC منتشر شد و بعدا نسخه‌های PS3، PS4، Xbox 360 و Xbox one آن ساخته شد و حالا نوبت به نسخه Nintendo Switch رسیده که محتوهای آن کامل است.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

15 − سیزده =