اخبار بازی

در گذشته Saber Interactive به دنبال اضافه کردن بخش آنلاین به Days Gone بوده

در گذشته Saber Interactive به دنبال اضافه کردن بخش آنلاین به Days Gone بوده

وی جی مگ: بازی Days Gone عنوان بعدی انحصاری شرکت سونی بوده که تنها محتوی بهش تک‌نفره است و توسط استودیو Bend توسعه پیدا می‌کند. با این حال کمپانی Saber Interactive که به واسطه World War Z شناخته می‌شود در گذشته به دنبال ساخت و اضافه کردن بخش آنلاین به Days Gone بوده است.

به گزارش وی جی مگ، مت کارچ مدیرعامل کمپانی Saber Interactive در گفتگویی که برای اولین بار توسط وبسایت Wccftech منتشر شده اظهار کرد که آن‌ها قصد داشتند از کار انجام شده برای توسعه بازی World War Z به عنوان مثالی برای انجام فعالیت مشابه و ساخت بخش چندنفره آنلاین برای بازی Days Gone استفاده کنند. با این حال این ایده هیچ‌گاه از مرحله مذاکرات عبور نکرده زیرا سونی تمایل داشت تا تنها روی بخش اصلی تمرکز کند.

«Days Gone یگ تجربه تک‌نفره است. به شخصه نزد کمپانی سونی رفتم و به آن‌ها در خصوص کار انجام شده روی بازی World War Z گفتم. به آن‌ها پیشنهاد دادم که کمپانی ما می‌تواند برای ساخت و اضافه کردن بخش آنلاین به Days Gone به شما کمک کرده و مشارکت داشته باشد اما واضح است که آن‌ها تنها روی بخش تک‌نفره تمرکز کرده بودند. بنابراین تصمیم آن‌ها قابل درک بود.»

عنوان Days Gone در تاریخ 26 آپریل 2019 (6 اردیبهشت 98) به صورت انحصاری برای کنسول PS4 عرضه می‌شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

5 × یک =