اخبار بازی

از دید Bethesda ساخت بازی همچون Starfield ارزان نیست

از دید Bethesda ساخت بازی همچون Starfield ارزان نیست

وی جی مگ: تولید بازی‌های ویدئویی ارزان نبوده و هزینه زیادی را برای سازنده متحمل می‌شوند. اما میزان هزینه برای بازی‌های مختلف به مقیاس و جاه‌طلبی آن‌ها بستگی داشته و عناوینی هم هستند که می‌توانند با بودجه کم تولید شوند. با این حال ساخت پروژه‌ای همچون Starfield ، عنوان در دست ساخت نقش‌آفرینی علمی-تخیلی Bethesda ارزان نخواهد بود.

به گزارش وی جی مگ، از آقای پیت هاینز از شرکت Bethesda در مصاحبه اخیرش با Yahoo در مورد افزایش هزینه و بودجه مورد نیاز برای توسعه بازی‌ها در طول سال‌های اخیر پرسیده شد. هاینز در پاسخ توضیح داد این موضوع بستگی بسیاری دارد که شما چه نوعی محصولی را توسعه می‌دهید. عناوینی AAA بزرگی همچون Starfield اصلا ارزان نبوده و هزینه فراوانی خواهد داشت.

«عناوین امروزی بسیار متنوع هستند و نمی‌توان هزینه توسعه آن‌ها را به صورت عمومی مشخص کرد. ساخت بازی‌هایی مانند Starfield ارزان نبوده و نخواهند بود. تیم سازنده چنین عناوینی بزرگ‌تر از بازی‌های دیگر است. بخواهیم آن را با گذشته هم مقایسه کنیم در تیم سازنده اثری مثل Morrowind تنها 35 نفر حضور داشتند. این میزان به هیچ وجه با تیم تولید Fallout 76 قابل مقایسه نیست. در عین حال بازی مثل Legends هم وجود دارد که اندازه توسعه‌دهندگان آن به طور قابل ملاحظه‌ای کمتر است. بنابراین هزینه مورد نیاز برای هر بازی با توجه به مقیاس و هدف آن پروژه متفاوت خواهد بود.»

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

5 × پنج =